Badea Bianca. Un produs Blogger.

duminică, 22 aprilie 2012

Falsitate


Nu am inteles nimic pana acum, am fost orbita de impresii false, de zambete, de fete linistitoare.
Sinceritatea, onestitatea, ajutorul.. unde sunt toate astea? Toate au fost acoperite de nori intunecati de egoism. Chiar daca ai incerca sa faci ceva care sa schimbe totul, nu poti. Te lovesti de acel zid dens care iti blocheaza judecata. Te lovesti de el atat de rau incat te afunzi mai rau si mai rau in singuratate.
Cu ce te ajuta dragostea? Cand iubesti, intotdeauna apare ceva care incearca sa te opreasca. Esti prea slab si te prabusesti imediat. Nu mai poti sa te increzi in nimeni, te simti pierdut si obosit.
Intr-un final, fara voia ta, vei deveni ca altii. Toti te forteaza indirect si fara sa realizezi, incerci sa-ti ignori sentimentele, sa pretinzi a fi altcineva, deghizezi totul intr-un zambet sters. Acestea sunt simptomele bolii pe care incerci sa o eviti, dar apoi inevitabil te imbolnavesti de falsitate.
Esti toti intr-un mare nimeni...
Articol scris la Ora MWB
Eric Clapton - Behind the mask

20 comentarii:

  1. falsitate?sinceritate ?dragostea..asta nu mai exista de mult URA este singuru sentiment real in ziua de azi ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Incearca sa nu devii ca altii. E greu dar merita. Eu ma simt bine fiind destul de diferita de ceilalti. Asa ma simt, asa sunt. Traiesc o mare nefericire dar cei din jur nu stiu, fiindca nu le-as suporta privirile compatimitoare. Nici macar ca am un blog nu stiu prietenii, amicii mei, colegii. E mai bine asa. Nu inseamna falsitate...mai fals ar fi sa stie cum ma simt dar eu sa-i mint ca mi-e bine. Asa...eu cred ca poate doar pe mine ma mint...cumva... desi, cred ca nici macar pe mine, de vreme ce sunt constienta de ce probleme si necazuri am. Si mai ales, ca fac totul sa trec peste ele. Desi e greu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar e greu sa vezi cum altii te privesc ciudat doar pentru ca esti diferit. Dar ai dreptate, chiar merita.
      Nu pot sa-mi imginez ce te framanta asa de tare, desi am citit si la tine pe blog cateva articole referitoare la asta. Dar te gandesti ca poate nu ar trebui sa treci singura peste toate problemele? Uneori e bine sa ai pe cineva alaturi.

      Ștergere
  3. Tine bine de individualitatea ta si ramai autentica oricat de greu ti-ar fi.

    RăspundețiȘtergere
  4. "Esti toti intr-un mare nimeni" Sfirsitul si-a spus cuvintul.Minunata postare.

    RăspundețiȘtergere
  5. parca prea multe lucruri rele, de ce mereu cele bune raman ascunse?
    alege-ti persoane cu valori si principii pe care ti-ai dori sa le ai si atunci daca o sa fii ca ei, o sa fie de bine si nu de rau.
    de noi depinde cum devenim.
    mi-a placut articolul.
    sper ca am inteles bine mesajul :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Din pacate, exista prea multa falsitate in lume.

    RăspundețiȘtergere
  7. Jumatate din mine e de acord cu tine dar totusi in legatura cu dragostea mai sunt acele momente minunate pe care nu le regreti deci e si dragostea buna la multe chiar daca dupa vine suferinta e bine sa traim prezentul:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu tine Denisa:) Si multumesc ca inca mai vii pe aici in ciuda problemelor tale cu ochii.

      Ștergere
  8. Acel “zid dens” a existat tot timpul, a fost doar “mascat” sub diferite comportamente. Omul insusi e construit egoist si rau voitor datorita instinctului de autoconservare. Cat despre dragoste, ei bine... daca ce am spus mai devreme are rationament aici categoric nu exista ;)) oricine ar spune orice ceva incercand sa te “opreasca” nu ar reusii daca nu i-ai permite TU sa faca asta. Originalitatea vine numai la pachet cu increderea de sine ce se obtine foarte greu :( app faina noua categorie cu ora la care publicati toti cate un articol ;))

    RăspundețiȘtergere
  9. daca ai stii cat ma deranjeaza ca trebuie sa-mi arat zambetul ala sters... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si daca nu-l aratam tot impotriva noastra se intorc lucrurile

      Ștergere

Va ascult!