Badea Bianca. Un produs Blogger.

marți, 17 aprilie 2012

Hai sa radem!


O blonda ia cina cu iubitul ei: "Auzi draga, mi-a zis azi un coleg de serviciu un banc cu blonde. Am ras de era sa cad jos din pat."

Cand barbatul se simte rau, isi cauta sotia.
Cand barbatul se simte bine, il cauta sotia.

-Acuzat, recunosti ca esti vinovat?
-Inca nu, onorata instanta, sa vedem intai ce stiu martorii.

Sunt unele momente in viata in care iti vine sa te apropii de cel de langa tine si sa-l intrebi:
-Cum reusesti sa te descurci asa fara creier? E greu?

Pesimistul: femeile din barul asta sunt niste stricate
Optimistul: asa sper si eu.

SMS: Ajung acasa in 5 minute! Daca intarzii mai citeste o data mesajul.

-Mama eu sunt printesa?
-Nu fiule, esti cretin.

Paradoxul geneticii: majoritatea femeilor au copii geniali de la barbati idioti.

Fetele se machiaza, isi dau cu creme, parfumuri scumpe, isi aranjeaza parul. baietii se uita la ele si zic "Misto cur!"

Cine se urca, o baga, o freaca, o freaca, coboara, se spala si pleaca?
Cosarul:D


38 comentarii:

  1. Sunt unele momente in viata in care iti vine sa te apropii de cel de langa tine si sa-l intrebi:
    -Cum reusesti sa te descurci asa fara creier? E greu?
    Asta imi place tare :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. In biserica:
    - Ai pacatuit, fiica mea?
    - Da parinte!
    - Te caiesti?
    - Da parinte, ma caiesc!
    - Bine, saruta crucea... Nu cu limba, proasto!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am facut bine publicand bancuri?
    S-ar putea intreba autoarea acestui articol
    desigur... fara sa stie, insa, ca "nicio fapta buna nu ramane nepedepsita" extras- Murphy ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. look nou :> ma obisnuisem cu cel vechi ;)) imi place schimbarea :D

    RăspundețiȘtergere
  6. lol:)))
    Frumoase bancuri si interesant blog!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hihi,frumoase bancuri ,mi-ai făcut ziua mai bună :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. =)) aia cu sms e geniala:))))
    sa nu mai spun de ultima..destul de..
    uh
    :))

    RăspundețiȘtergere
  9. "Fetele se machiaza, isi dau cu creme, parfumuri scumpe, isi aranjeaza parul. baietii se uita la ele si zic "Misto cur!"
    Prea tare. =)))
    Chiar am râs când am citit bancurile. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. postarea am citit-o aseara da mi-a fost lene sa las comentariu :D:$
    bancurile sunt faine, chiar am ras un pic;)) numai ultimul nu-i de mine :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Mai intai poza m-a facut sa zambesc si apoi cand am citit si bancurile am zambit mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa este :))) poza este geniala.Cat despre bancuri =)) Super tari !

    RăspundețiȘtergere
  13. Da, e blondă şi Lessia aia! Tari bancurile!

    PS: recunoaşteţi că sunteţi invidioase pe succesul bondelor! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) sunt doar bancuri, menita sa ne facem sa radem
      am prietene blonde deci nu iau glumele astea ca atare ;))

      Ștergere

Va ascult!