Badea Bianca. Un produs Blogger.

vineri, 12 aprilie 2013

100 de lucruri pe care le iubesc la tine

1. Cum mereu mă faci să zâmbesc
2. Cum mă inspiri
3. Cât de adorabil ești
4. Blândețea de care dai dovadă
5. Cum ești mereu acolo pentru mine
6. Că susții lucrurile în care cred
7. Cât de deschis ești cu mine
 8. Că îmi iei respirația
9. Că am mereu mintea la tine
10. Cât de dulci îmi faci visele
11. Când ești nervos sau trist
12. Cum miroși
13. Când mă ții de mână
14. Să mă pierd în ochii tăi
15. Sunetul vocii tale
16. Când mă săruți
17. Fluturașii pe care mi-i dai
18. Toate darurile de la tine

19. Cum mereu vezi ce e mai bun în mine
20. Devotamentul și sinceritatea
21. Stilul tău unic
22. Că mă accepți pentru ce sunt.
23.Că mă încurajezi mereu
24.Că mă înveselești mereu
25. Simțul umorului
26.Bătăile inimii mele la vederea ta
27. Cât de răbdător ești cu mine
28. Că mereu mă înțelegi
29. Că pot să îți zic orice
30. Cât de fotogenic ești
31. Personalitatea ta colorata
32. Cât de draguț te îngrijorezi pentru mine
33. Să te ascult cântând la chitară
34. Să te joci cu mine
35. Să îți ascult respirația
36. Cât de fantastic mă simt în brațele tale
37. Copilul din tine
38. Că ne împărtășim așteptările și visele
39. Când vorbim cu orele
40. Că ești atât de înțelegător
41. Că avem atâtea în comun
42.  Că avem și diferențe dar le respectăm
43. Cât de inteligent ești
44. Complimentele tale
45. Să te privesc mâncând
46. Că suntem și cei mai buni prieteni
47. Că spui mereu ceea ce crezi
48. Cum cele mai simple lucruri îmi amintesc de tine
49. Cum simt că aș putea face orice când sunt lângă tine
50. Că îmi dai putere și că mă apreciezi
51. Că ai încredere în mine
52. Că ne uităm la animeuri și seriale împreună
53. Să îmi povestești
54. Că mă faci să mă simt cea mai norocoasă fată din lume
55. Cât de prostuți suntem uneori
56. Că ai sacrifica orice pentru mine
57. Că văd viitorul alături de tine
58. Că vrei mereu să mă vezi
59. Că apreciezi valoarea lucrurilor mărunte
60. Că ești atât de generos și romantic
61. Când îți e dor de mine
62. Când mă pierd în ochii tăi și mă îmbrățișezi
63. Privirea ta îngândurată
64. Cum mă alinți
65. Când te îngrijorezi pentru mine
66. Că mă susții în tot ce fac
67. Că mă bați la cap să învăț programare
68. Curajul, imaginația și respectul tău
69. Că îți plac animalele și să călătorești
70. Curiozitatea pentru anumite lucruri și determinarea în a găsi răspunsul
71. Că pot fi mândră că am pe cineva special
72. Că nu mă dezamăgești niciodată
73. Când mă înveți lucruri noi
74. Că erai alături de mine chiar și când nu aveam chef
75. Că îți face plăcere să mă ajuți
76. Să râdem împreună
77. Că pui accent pe viitorul și educația ta
78. Că prețuiești toate momentele noastre
79. Să face poze împreună
80. Fularul tău ce m-a încălzit atâtea zile din iarnă
81. Că îmi trimiți mereu lucruri amuzante
82. Că îmi accepți toate măștile
83. Că mereu pari a fi mândru de mine
84. Să îți fac cadouri
85. Când ascultăm aceeași muzică
86. Că mă liniștești când am toane
87. Cât de fericit ești cu mine
88. Că îmi tolerezi toate crizele
89. Genele tale enorm de lungi
90. Cum mereu ai lucruri simpatice de spus despre mine
91. Când mă tachinezi
92. Că în ultimele 7 luni mi-ai umplut zilele
93. Eleganța ta
94. Că nu mă iei peste picior când nu știu ceva
95. Scrisul tău de mână dezordonat
96. Când încerci să-mi scoți unele idei prostești din cap
97. Cât de atent ești când îți faci proiectele și temele
98. Trandafirii pe care mi i-ai dăruit
99. Faptul că lista ar putea continua la nesfârșit
100. Că astăzi este aniversarea noastră.

19 comentarii:

  1. și câte și mai câte lucruri poți iubi la cel de lângă tine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-ar ajunge caracterele dintr-o postare sa le scriu pe toate :)

      Ștergere
  2. Cat de multe lucruri.:d
    Sincer eu nu cred ca as putea sa iubesc atatea la un baiat.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa e iubirea :) tu o demonstrezi prin aceste 100 de lucruri. Multi ani inainte plini de iubire!

    RăspundețiȘtergere
  4. aw:X ce dragut:d la cat mai multe aniversari impreuna:D intelegi tu :*

    RăspundețiȘtergere
  5. astea sunt nimicuri ..sunt zecia chiar sute de lucruri..

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi pare rău că am ajuns abia acum la textul acesta. :) Ce frumos e când găsim atâtea minuni într-un om, când nu e nevoie să ne folosim imaginația, când e de-ajuns să-l privim.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ca e mai bine mai tarziu decat niciodata. Ma bucur ca ai ajuns la el intr-un final si mai ales ca ti-a placut :)

      Ștergere

Va ascult!