Badea Bianca. Un produs Blogger.

sâmbătă, 14 iunie 2014

Și dacă...?

Sursa foto
Îl placi, nu-i așa?

Of, de unde ai mai apărut?

Și eu care credeam că te-ai obișnuit să apar de nicăieri.

Credeai.

Nu mi-ai răspuns la întrebare.

Da, plănuiam să te distrag pentru a o evita, dar acum am uitat ce ai întrebat.

Mincinoaso. Dar repet, oricum. Îl placi, așa e?

Pe cine?


Știi pe cine.

... Nu îl plac. Îmi e mai mult ca un frate.

Și dacă porcii ar zbura?

Ce legătură au porcii cu sentimentele mele?

Nu știu. Și dacă ar fi ultimul om de pe pământ?

Ne jucăm de-a și dacă..?

Și dacă ne-am juca ce?

...Ok. Atunci da, dacă ar fi ultimul om de pe pământ, nu prea aș avea de ales. Dar om se referă la ființă umană, așa că...

Și dacă te-ar iubi?

...Păi, nu ar conta prea mult, nu?

Și dacă ar conta?

Insinuezi ceva?

Nu. Tu o faci?

Încetează, complici lucrurile.

Deci?

Dacă m-ar iubi și dacă ar conta...Nu știu... Dar de ce mă întrebi toate astea?

Și dacă eu te-aș iubi?
...
...
Încă mai jucăm și dacă...?

6 comentarii:

  1. Si daca... nu as fi intrat astazi pe blogul tau, as mai fi zambit atat de frumos monitorului, la ideea jocului, la marginea dintre gand si fapta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu zambesc acum si sunt tare bucuroasa ca am impartasit un zambet:)

      Ștergere
  2. Și ce frumos ai scris. Și cât îmi place.

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar exista acest joc! cred ca toti il jucam!!

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!