Badea Bianca. Un produs Blogger.

sâmbătă, 19 februarie 2011

Tribut pentru ei


Doar amintiri:
Tati sa NU ma trezesti, Te ROG eu frumos ca eu nu pot sa dorm la mine in camera. Sa dormi cu mine ca nu am pureci si NU TE MANANC! Cu drag, fetita ta cea mai cuminte. Semnat: Caprita

Mami, m-am trezit azi noapte si ti-am scris biletelul. Am venit in sufragerie si nu te-ai trezit. Am stat langa pat in genunchi. Nu vreau sa mai dormi in sufragerie. Voiam sa te trezesc si sa vii langa mine. Nu pot sa dorm bine fara tine. Te pupic, Biti.


Dragute amintiri, nu ? Primul biletel i l-am scris lui Danut (tati) probabil acum vreo 10-11 ani cand, asteptand sa vina de la serviciu, am adormit la el in camera. Stiam ca nu ii placea lucrul asta si ca de multe ori se intampla sa ma expedieze la mine in camera asa ca am pus intreg sufletul in scrierea acestui biletel. Si a functionat! A dormit cu mine in acea noapte.

Al doilea biletel i l-am scris lui mami prin aceeasi perioada cred (judecand dupa forma scrisului) poate chiar fiind putin mai micuta. Obisnuiam sa dorm cu ea, insa in noaptea aceea cumplita de vara a fost o caldura inabusitoare, asa ca mami s-a mutat in alta camera. Bineinteles ca am simtit-o si la nici o jumatate de ora am urmat-o.

Am fost placut surprinsa descoperindu-le pe amandoua intr-o agenda, pe un dulap vechi, intr-o camera neumblata, printre praf si mii de panze de paianjeni. Si iata ca asa mi-am dat seama ca nu mi-am pretuit niciodata parintii cum trebuie. Danut, care de fiecare data cand ma vede trista imi spune Caprito, hai sa te bat la o tabla!, care mi-a adus bomboane, ciocolata si acadele de Valentine's day. Danut, care astazi, dupa ce mi-am petrecut aniversarea de 18 ani la meditatie de dimineata apoi vreo 3-4 ore invatand si apoi lenevind in pat, intra la mine in camera: Caprito imbraca-te, mergem la Casa Verde! . Danut, care, saptamana trecuta, stand la calculator, tasteaza de zor, eu il intreb...
Danut, ce faci? Vorbesti cu gagicii mei ?
Da!
Si? :> Ce le spui?
Ca nu te merita! Niciunul! Ca le esti mult superioara!
...reusind astfel sa-mi inveselasca ultimele saptamani. Danut, care anul trecut, pe vremea asta, nu a vorbit o luna cu mine, care se supara mereu cand ii fur sticla cu apa din dormitor, care imi da cele mai bune sfaturi si imi spune Caprito, sa nu mai ai niciodata incredere in barbati. Sunt mizerabili. El e Danut, un tata pe care il iubesc enorm.


Mami. Ea este si va fi intotdeauna cea mai buna prietena a mea. Mami, care aproape incepuse sa planga spunandu-mi Bitza, tu nu mai vorbesti cu mine delooooc. Care e intotdeauna geloasa Pe tati mereu il pupi cand iti aduce ceva, pe mine niciodata. Si stiu eu ca l-ai iubit mai mult pe X decat pe mine :(( Care mereu ma intreaba Cine ma pupa si pe mineee??
O mama pe care o ador si o respect imens.

Acum nu trebuie sa o uit pe Kyrush, care a devenit o parte prea importanta in familia asta pentru a o exclude din aceasta descriere. Kyra, care mi-a mutilat toate gumele de sters, pixurile, un tricou, o helanca si cam toate usile din casa. Care, noaptea, pe racoare, da cu labuta pentru a-si face loc in plapuma, care mereu imi ocupa locul pe perna si care ma trezeste in ficare dimineata cu un pupic. Care doarme pe ghiozdanul meu, pe biroul meu, sau pe fundul meu, uneori, noaptea :))



Si cam in felul asta se prezinta familia mea. O familie frumoasa, ce formeaza un camin calduros si primitor, in care nu ar fi trebuit si nu ar trebui sa ma simt niciodata singura.


Articol inscris in concursul Blog Power editia a 7a, cu tema Familia - patria cea mica.

51 comentarii:

  1. aaaaa:x ce frumos ce frumos:X:X:X:X:X 8-> esti norocoasa>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ai o familie foarte frumoasa, pretuieste-o!
    as vrea sa o am si eu asa:-<
    cum zice si Oandi, esti norocoasa!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Au dreptate cei de sus..esti foarte,foarte norocoasa!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos...imi place ca sti sa apreciezi binele si frumosul...

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca asta-i cel mai bun post citit pe anul asta ... cel putin la mine este in top :P .....

    RăspundețiȘtergere
  6. Am votat ,,extraordinar". Adelina Barbu

    RăspundețiȘtergere
  7. Extraordinara familie! Nu ai de ce sa fii suparata cu asa fiinte alaturi. Ma bucur enorm pentru tine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. ai o familie frumoasa ..poti fi fericita :):X

    RăspundețiȘtergere
  9. SI eu am votat extraordinar ,pentru ca e minunat sa ai o familie unita care te sustine si careia ii pasa ,as prefera de o mie de ori sa ma sune cand plec de acasa mama dupa fiecare jumatate de ora ,decat sa stiu ca nu-i pasa deloc . Si eu sunt fericita de familia mea ,iar cand vad alte familii unite si fericite ,bucuria mi se dubleaza.

    RăspundețiȘtergere
  10. Da! Aveti toti dreptate! As vrea ca in toate familiile sa fie aceeasi atmosfera ca la mine. Din pacate, sunt multe unde injuriile, problemele, neintelegerile si multe altele sunt la ordinea zilei.

    RăspundețiȘtergere
  11. Deci mi-a placut enorm.
    Ai scris foarte frumos, se vede ca ei sunt totul pentru tine.Iti doresc sa te bucuri cat mai mult timp de ei.

    RăspundețiȘtergere
  12. in cele din urma m-am trezit si eu la cutiuta cu voturi:))
    adormita de mine:))
    mereu ultima :):D
    cred ca stii la ce am votat:P

    RăspundețiȘtergere
  13. nice ;) si inca o data "La multi ani!" Ti-am spus asta si la mine intr-un comentariu :*

    RăspundețiȘtergere
  14. ai o familie foarte frumoasa, iar asta e o binecuvantare, ma bucur ca iti apreciezi familia, e un post extraordinar :):-bd

    RăspundețiȘtergere
  15. MA BUCUR CA FEMEILE MAI OFERA TRIBUTE BARBATILOR

    RăspundețiȘtergere
  16. Bineinteles, doar e tatal meu. Altcineva nu mai merita sa ii ofer.

    RăspundețiȘtergere
  17. esti chiar frumoasa, Nymphetamine, minunat!

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place pozele. Mai ales aia cu tati. Cred ca-l iubesti mult :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Every time I read this, I cry. I cry because I don't have your luck, I don't have random small things to make me smile. It's an awful feeling when the parents don't show their love to their child, when they don't know how to be there when their child need it...I thank God it's not worse. But I look at your family and brighten up because at least somebody is happy.

    RăspundețiȘtergere
  20. Anonim (please, next time write your name) you shouldn't lose your faith. Maybe you weren't lucky in your childhood, but I am sure you will be a great person, able to create their own family, a happy and warm family. I wish you luck and thank you for your visit.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce dragut.Citind ce ai scris tu aici,m-a cuprins melancolia.Esti o fiinta noroasa pentru ca ai parintii langa tine.As renunta la tot pentru inca cateva clipe cu tati,sa fim iar toti(eu,surioara,mami si el)impreuna.Bucura-te de ei:)Ai o catelusa superba:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc Aida :) Si tu sa iti pretuiesti amintirile si sa stii ca tatal tau inca e viu in inima ta.

    RăspundețiȘtergere
  23. Din intamplare am gasit asta , si cred ca sti ca esti universul meu ratiunea mea de a trai
    TE IUBESC -- MAMI (si sa sti ca am plans cand am citit )

    RăspundețiȘtergere
  24. frumos ! mare lucru sa poti spune "multumesc" la cineva , mai ales Parintilor !

    RăspundețiȘtergere
  25. Si eu te iubesc, mami :*

    Anonim, si in acelasi timp e o implinire mult mai mare cand persoana/persoanele pe care le ai la inima iti spun "multumesc" decat atunci cand iti spun "te iubesc".

    RăspundețiȘtergere
  26. uau.felicitari pentru post..
    sincer..mi-au dat lacrimile..
    sa te bucuri de ei..

    foarte foarte frumos post.

    RăspundețiȘtergere
  27. Am să te pun la mie pe site, la Recomandări, cu postul ăsta! ..fără cuvinte, cum am spus şi mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  28. Den, ma bucur ca te-a impresionat atat de tare:)

    pinguu, iti multumesc si tie pentru sustinere!

    RăspundețiȘtergere
  29. Rocsy, frumos, intr-adevar...

    Sweet Lemon, eu iti ltumesc pentru comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  30. Felicitari pt post. Cred ca a adus un zambet pe buzele fiecarui cititor !:)

    RăspundețiȘtergere
  31. Uite un articol cum imi place mie. Rupt din realitate, cu is\z de sentiment adevarat. Super!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Sincer, te invidiez..
    Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zhao, nu ai de ce sa o faci, sunt convinsa ca si tu o sa-ti intemeiezi o familie la fel de frumoasa:)

      Ștergere
  33. Acu, de tati si de mami ce sa zic decat....sa le dea Dumnezeu sanatate!
    Iar catelul tau e mortal! Iubesc cateii si nu-mi plac pisicile. Lucru pe care evit sa-l spun prin blogosfera - se pare ca majoritatea au pisici :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Sunt rasista cu pisicile. Tati nu suporta pisicile de cand una si-a facut nevoile la el in pantofi iar mami nu le suporta ca ii doneaza lui kyra pureci :))
      Mie doar mi se par proaste :D
      Si multumesc pentru urare, si tie si familiei tale la fel >:D<

      Ștergere

Va ascult!