Badea Bianca. Un produs Blogger.

joi, 21 iunie 2012

Drag prieten


Drag prieten,
Consider ca e necesar sa incepem cu drag pentru ca asa am fost invatati sa scriem scrisori. Dar unii oameni incep direct cu numele persoanei, ceea ce ii face sa para suparati. Mie imi place, insa, sa ma adresez cu scump, iubit, al meu, etc.

Scump prieten,
Uneori imi imaginez ca sunt fiica unui actor, muzician sau scriitor faimos. Cat de tare ar fi?! Dar cu cat ma gandesc mai mult, cu atat realizez ca nu ar fi chiar atat de entuziasmant precum cred eu. Probabil copiii lor nu ii considera superstaruri. Si asta ma face sa-mi amintesc ca familia pe care o am eu este cel mai mare superstar.

Iubit prieten,
As vrea sa-mi traiesc viata ca intr-o carte foarte buna. Mai stiu o persoana care isi doreste asta, dar el e mult mai sincer, mai amibitios, mai frumos si mult mai atent. Sper sa ma pot controla in continuare si sa nu ii strig in gura mare ca probabil m-am indragostit de el. Abia il cunosc, dar e si asta un inceput, nu?

Frumos prieten,
Cred ca poti iubi pe cineva doar daca iti lasa putinel loc si pentru a-l putea uri cand o sa vrei. Te-ai uitat vreodata la o veche fotografie cu tine in care apareau straini in fundal si te-ai intrebat cumva oare ce fac ei in momentul de fata? Oare e ceva de viata lor sau oare mai respira?

Al meu prieten,
As vrea ca pe piatra mea funerara sa scrie: Tu urmezi! Ar putea fi ceva amuzant, dar de fapt, ar trebui sa scrie: Eu chiar mi-am trait viata. Acum e randul tau! Sper doar ca literele ingrosate sa nu coste prea mult.

Drag prieten,
Nu cred ca Dumnezeu este un El. Ce ar putea face Dumnezeu cu un penis si doua testicule? De asemenea, nu cred ca numele lui Dumnezeu este Dumnezeu. De fapt, nu cred ca este o persoana, un lucru, o fiinta, un spirit sau orice altceva. Dar cred cu tarie in orice ar fi!

Pretios prieten,
Am un asa sentiment cateodata, caci atunci cand ma uit la un strain simt ca e atat de frumos si ca l-as putea imbratisa si iubi din toata inima. Iar oamenii batrani ma intristeaza. In special cei care nu au invatat ca fericirea nu e ceva pe care o cauti si o gasesti, ci o stare care poate fi atinsa foarte usor.

Scump prieten,
Plang prea des si nu imi place asta. Iar atunci cand sunt nervoasa si cineva ma vede, daca incepe sa rada, indiferent cat de suparata sunt, o sa zambesc si eu. Si nici asta nu-mi place, caci urasc sa trec prea repede de la o stare la alta.

Oh, minunat prieten,
Daca as putea, mi-as petrece toata viata ascultand probleme altora si aratandu-le dragostea si respectul pe care il merita. Dar... nu am timp. O sa incep insa cu tine:)

Drag prieten,
Cred ca totul e conectat, deoarece, uneori, scenarii pe care nu le-am vazut niciodata apar in mintea mea dar doar pentru o secunda, apoi se ascund din nou. Mi-ar placea sa-mi traiesc viata in stiluri diferite si sa nu ma ancorez in acea rutina plictisitoare. As vrea sa intalnesc tot felul de oameni si sa invat tot atatea lucruri noi.  Vreau sa simt multe sentimente si sa gandesc multe ganduri. Dar vreau sa le traiesc doar cu o singura persoana.

Iubit prieten,
Cand scriu, timpul parca se opreste. Cand iti scriu tie, timpul nici nu exista. Si imi e mult mai bine sa scriu decat sa vorbesc.
As vrea sa invat sa cant la un instrument, pentru ca ador muzica. As vrea sa ii cant cuiva la pian.

Frumos prieten,
As vrea sa ma imbogatesc intr-o zi. Sa am o casa mare, o barca, un apartament dragut, cateva masini scumpe, o bucata de pamant, poate chiar o insula si cu multi bani agatati in copaci. Dar doar pentru o singura zi (si nu cand o sa fiu batrana). Apoi as dona totul.

Al meu prieten,
Imi vine uneori sa ma duc sa imi intreb un parinte De ce ai facut asta? De ce ne dorim copii daca viata e asa de confuza si de grea? Oare pentru a avea pentru cine trai? Un motiv pentru a simti ca existenta noastra nu e in zadar? Pentru a-i iubi atat de mult cat inima ne lasa si pentru a stii ca atunci cand ne va veni si noua randul, cineva va plange pentru noi? Nu pot sa-mi dau seama, dar sper ca atunci cand voi fi mare, copiii mei sa-mi dea raspunsul.

Drag prieten,
Imi place sa cresc, pentru ca daca nu as face-o, atunci tineretea nu ar mai avea niciun farmec. Totusi, nu cred ca o sa cresc prea mult si in gandire. Imi imaginez ca voi avea discutii cu copiii mei cand vor avea doar cateva luni. Si inca ma voi juca de-a v-ati ascunselea cand vor avea 10 ani. Ma vad dansand si cantand in fata oglinzii, poate cu sotul, invatandu-mi copiii sa spuna si altceva decat "mama" la primul lor cuvant, luand parte la momente stanjenitoare cand isi vor aduce iubitul/iubita acasa, cantand I will always love you in mijlocul unui camp ori pe malul unui lac. Ma vad spuand inca glume deocheate chiar si pe patul de moarte.

Bunul meu prieten...
Nu cred ca putem sa schimbam lumea. Nu putem sa mutam muntii, raurile sau continentele. Poate vom putea sa faurim altele, dar sa le mutam dintr-un loc in altul, sigur nu. Deci nu putem schimba lumea. Dar putem... Putem macar sa schimbam oamenii din ea.

Cu dragoste nemarginita, B.
Blog Power 27 este lansat saptamana asta cu o tema propusa de mine: Scrisoare catre...
Articole: Scrisoarea, O ultima scrisoare, Scrisoare destinata trecutului, Scrisoare catre copilarie

31 comentarii:

  1. Foarte frumoasa scrisoarea ta, sincera si personala ca de obicei. Imi plac mult planurile tale si ideile tale, dar ti-am mai spus asta. Ai strecurat si putin umor si putin optimism si multa, multa dragoste. Se vede ca ai scris din suflet. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pur si simplu m-au acaparat aceste fraze. Pe langa faptul ca sunt spuse din suflet, te si ating sentimental.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos.Mă regăsesc profund în tot ceea ce-ai scris.Superb

    RăspundețiȘtergere
  4. "foarte frumos" nu as insista pe alte consideratii mirobolante intrucat as stirbii cred eu scopul articolului. Cele cincisprezece paragrafe subsumeaza perfect tema BP 27 si nu ar fi o surpriza pentru mine daca ai iesi din nou lider, bineinteles ca nu asta e dorinta ta neaparata, tocmai de aceea sunt "gelos" pe talentul tau ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haide, haide, nu mai vorbi atat si treci la treaba! stii ce ai de facut :>

      Ștergere
  5. O scrisoare frumoasă adresată unui prieten drag.
    Să ai o zi fa fel de frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ar face placere sa-i trimit si eu cuiva o scrisoare exact ca a ta.

    RăspundețiȘtergere
  7. "Nu cred ca Dumnezeu este un El. Ce ar putea face Dumnezeu cu un penis si doua testicule? De asemenea, nu cred ca numele lui Dumnezeu este Dumnezeu. De fapt, nu cred ca este o persoana, un lucru, o fiinta, un spirit sau orice altceva. Dar cred cu tarie in orice ar fi!"
    Tot timpul m-am intrebat care e numele real al Lui Dumnezeu :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai mult ca o scrioare.Ti-ai descris propria persoana!Mi-a placut ce am citit.
    "As vrea sa ma imbogatesc intr-o zi. Sa am o casa mare, o barca, un apartament dragut, cateva masini scumpe, o bucata de pamant, poate chiar o insula si cu multi bani agatati in copaci. Dar doar pentru o singura zi (si nu cand o sa fiu batrana). Apoi as dona totul." , nu oricine ar face-o :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu zâmbesc... Mi-ai pus în minte câteva întrebări. M-ai pus pe gânduri. Dar viața are un sens. Iar tu în a mea, tu îi dai și mai mult sens :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa ai si raspunsurile pe care le vrei la intrebari:)

      Ștergere
  10. Ai un vot de la mine,scuze am uitat sa las comentariu :).

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari pt articol :) Nu am stat sa vad cum stai ca voturi, dar dupa mine vei castiga :)

    Bafta :)

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte frumos ce ai scris :X

    RăspundețiȘtergere
  13. Doar doua cuvinte: Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  14. frumoasa scrisoare e scrisa din suflet se obs acest lucru la tn .....felicitari

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!