Badea Bianca. Un produs Blogger.

marți, 10 iunie 2014

Minciuni

Sursă foto
Cândva te-am întrebat care e culoarea ta preferată și ai spus Maroniul ochilor tăi. Așa că mi-am pus o lentilă verde și le-am explicat tuturor că am ieșit din pântec cu un defect de fabrică, la jumătate de preț, precum bunurile deteriorate.

Uneori sunt din Canada, alteori din Anglia și câteodată din Japonia.
Îmi controlez cu grijă accentele și îmi pregătesc poveștile de viață ce trebuiesc spuse. Originile mele se schimbă odată cu sezonul.
De ce vrei să-i minți pe toți? m-ai întrebat.
De ce nu ?


Port ecusoane cu diferite nume, Alina, Samanta, Maria. Îmi doresc să simt cum e să fii în pielea altcuiva.
Mi-ai făcut un ecuson cu numele meu real și am început să râd. Mai târziu mi-a alunecat sub saltea, dar nu l-am luat. În schimb mi-am petrecut noaptea uitându-mă la tavan. Mi-am folosit numele de prea multe ori; și niciodată nu mi s-a potrivit.

Mă numești mica ta mincinoasă compulsivă și bănuiesc că ăsta ar trebui să fie un fel de alint.

Fac o piruetă în oglindă purtând rochia mamei de mireasă și îmi pun o perucă violet. Admir volănașele care cad lin pe spate de parcă ar fi aripi. Zâmbesc.
Unde e fata de care m-am îndrăgostit? mă întrebi șoptit și în glas ți se aude disperarea.
Nu mai e. ți-am răspuns încercând să-mi ascund propria disperare, închizând ochii și făcând încă o piruetă.

9 comentarii:

  1. probabil se ascunde undeva, in adanc...fata de care s-a indragostit...este tot acolo...sau poate nu o mai vede el!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oamenii se schimba. Prin schimbarea ei, l-a ranit. Asa cum dragostea orbeste, si suferinta o face. Nu e vina lui ca nu o mai vede.

      Ștergere
    2. sa stii ca oamenii nu se schimba! ii modeleaza sentimentele ( bune, rele...de tot felul), de schimbat nu!

      Ștergere
  2. Mereu lasi o umbra de mister in ce scrii, cel putin pentru mine.

    Si de ce nu ti-ar ajunge sa fii tu ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca misterul e si pentru mine. Poate pentru ca nu pot sa l dezleg...

      Ștergere
  3. Totul se schimba, din durere, din fericire, din delasare sau inertie, mai mult sau mai putin, intr-un fel sau altul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Scrierea ta imi aminteste de un reportaj pe care l-am urmarit candva, in trecut, despre persoane care au ales sa isi faca diverse operatii estetice, cu gandul ca asa partenerul le va placea mai mult. Dupa ce scapau de inchipuitele defecte, gen urechi prea departate de cap, nas prea mare, etc, se mirau ca partenerii ii paraseau, neintelegand ca fusesera iubiti cu tot cu defecte si ca schimbarea reprezenta tocmai pierderea identitatii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand iubim acceptam persoana de langa noi asa cum este. De fapt, cred ca ne dam seama ca iubim atunci cand defectele nu ne mai deranjeaza.

      Ștergere

Va ascult!