Badea Bianca. Un produs Blogger.

joi, 4 august 2011

Scrisori catre mine

Dear 5 year-old me,
Sper ca stii ca viata e un dar. Sper ca atunci cand te duci in curtea din spate si vezi padurea, raul si norii vei stii ca viata e minunata. Imi doresc pentru tine multe plimbari linistite pe potecuta aceea si multe alergari impreuna cu catelul tau. Imi doresc nimic mai mult decat catarari in copaci cu genunchi zdreliti si degete zgariate.
Si asculta-ma: stiu ca nu va fi mereu usor. Stiu ca nu poti sa mananci smantana mereu, pentru ca te-ai nascut cu colesterolul ridicat. Stiu ca trebuie sa imparti camera cu sora ta (care ti-a rupt papusa preferata). Si mai stiu ca te-a durut cand ti-au vandut poneiul, cand ti-a murit catelul si cand te-ai mutat in alt orasel.
Dar ai doar 5 ani. Viata va continua sa te binecuvanteze. Iti promit.

Dear 10 year-old me,
Sper ca stii ca esti foarte frumoasa. Sper ca atunci cand te uiti in oglinda, vei vedea ce obraji imbujorati si ce piele fina ai. Vreau ca tu sa realizezi ca vei avea destul timp in viata sa te infrumusetezi artificial, asa ca acum ramai asa, micuta si naturala. Defineste-ti propria frumusete. Defineste-te pe tine. Asa ca poarta o pereche de tenesi, blugi si un tricou, si du-te sa te dai in leagan. Asta este frumusetea adevarata.
Si asculta-ma: Stiu ca nu va fi mereu usor. Stiu ca esti intotdeauna inconjurata de fete care tin dieta, care se dau cu rujul mamei si privesc ore in sir la vitrinele pline cu lucruri sclipitoare. Si mai stiu ca e nasol atunci cand baietii "smecheri" le prefera pe cele in rochite si fustite de o palma.
Dar ai doar 10 ani. Tmpul nu-ti va schimba frumustea. Iti promit.

Dear 15 year-old me, 
Sper ca stii ca inimile nu se sparg. Sper ca atunci cand vei primi mesajul ala in care iti va spune ca nu mai esti ceea ce el isi doreste, vei stii ca nu e nimic in neregula cu tine. Sper ca stii ca inimile sunt atat de rezistente, incat oricat de rau vei fi lovita, nu vei muri. Vei invata atat de multe lucruri! Iar la timpul potrivit, vei fi atat de recunoscatoare acelor rani, caci ele iti vor arata cat de puternica poti sa fii.
Si asculta-ma: Stiu ca nu va fi mereu usor. Stiu ca vei plange pe ascuns si vei scrie poeme pline de furie. Versuri neintelese la sfarsitul caietelor. Si stiu ca doare ca dracu' sa il vezi ca trece mai departe atat de repede si cu atata usurinta.
Dar ai doar 15 ani. Vei intalni pe cineva care te va merita cu adevarat. Iti promit.

Dear almost 19 year-old me, 
Sper ca stii cat de rezistenta esti. Sper ca atunci cand orarul ca deveni atat de incarcat incat abia il vei mai putea privi, ca atunci cand spatele iti tremura sub greutatea atator responsabilitati, atunci vei stii ca poti sa duci intotdeauna totul pana la capat. Sper ca stii ca e ok sa te asezi cateva ore in pat si sa te mai relaxezi, sa razi cu prietenii, sa te bucuri de tinerete si sa iubesti viata.
Si asculta-ma: Stiu ca nu va fi mereu usor. Stiu ca atunci cand vei adormi la birou, atunci cand te va trezi alarma in zori pentru o a doua slujba, atunci cand nu vei putea iesi in oras pentru ca ai un deadline, atunci cand alergi 30 de minute pana la facultate si inca esti in intarziere, atunci sa stii ca trebuie sa continui.
Dar ai doar 19 ani. Esti destul e curajoasa sa infrunti tot. Recompensele vor fi pe masura. Iti promit.

31 comentarii:

  1. Superb, m-a incurajat si pe mine :)) ms

    RăspundețiȘtergere
  2. vai ce frumos :x:x bestiala idee 8->

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu placere Izabelle :*

    Si multumesc iri :*

    RăspundețiȘtergere
  4. sper ca stii ca tu ai cele mai dragute postari intotdeauna:***de multe ori ma lasa fara cuvinte..

    RăspundețiȘtergere
  5. M'a facut sa plang..
    E greu sa ai incredere in tine, atunci cand tot ce te inconjoara iti rapeste puterea mereu, si intr'un fel ma bucur ca tu lupti, ca ai incredere in tine si ca totul va fi mai bine. Ma bucur ca iti promiti ca vei rezista si ca te astepti la ceva mai bun de la viata..
    Ma bucur ca nu esti ca mine....Eu nu fac nimic din ce ti'am scris mai sus..

    RăspundețiȘtergere
  6. Oandi, nu am eu cele mai dragute postari. Sunt bloguri mult mai faine:)

    Cry, nici eu nu am mereu optimismul asta... Dar as vrea sa iti imprumut si tie macar un pic din el :(

    Multumesc calator spre infinit si Paul ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Vazusem intr-un film ca traim simultan in diferite perioade de timp. Deci eu scriu comentariul acesta, iar eu cea de 15 ani, se plimba prin parc la ora asta.
    Sper ca eu-rile tale vor citi scrisoarea :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow, i'm speechless...well not really. E frumos ce ai facut tu mai sus. Sper ca o sa mai continui cu scrisorile si cand vei avea 30 de ani.:) Sa le pastrezi si sa le recitesti de cate ori va fii nevoie. Imi place, mult.:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bia, si eu am vazut filme cu universuri paralele unde sunt exact aceeasi oameni, dar traind diferite vieti.

    Adelina, eu chiar sunt curioasa ce trairi o sa am la 30 de ani cand imi voi citi scrisorile.

    RăspundețiȘtergere
  10. mi-am trimis si eu multe scrisori, dar au ajuns prea tarziu

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos si adevarat! Si iti doresc sa ramai mereu frumoasa, curajoasa si puternica!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Maia, niciodata nu e prea tarziu.

    Doamna Carmen, va multumesc si va doresc acelasi lucru si dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce bine prinde mai ales la 19 :D:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Wow.Pe mine m-ai lasat fara cuvinte inca o data.
    Ideea,in sine,a fost geniala ,iar felul in care scrii ... e minunat.

    RăspundețiȘtergere
  15. Toate prind bine, zic eu, CLM :)

    Multumesc din suflet Aira :D

    RăspundețiȘtergere
  16. ce postare frumoasa, m-a surprins intr-un mod placut, si imi place fraza din incheiere "Esti destul e curajoasa sa infrunti tot. Recompensele vor fi pe masura. Iti promit. "

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc Cata si Blondie :* Multumesc din inima

    RăspundețiȘtergere
  18. Într-adevăr foarte frumos! Îmi place! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Credeam ca sunt singura care imi scriu ,,scrisori"...insa se pare ca nu e asa. Ai un stil foarte ,,lin", dulce care incalzeste pe oricine. Permite-mi sa te felicit pentru lucrul epatant pe care il faci.

    RăspundețiȘtergere
  20. M-am regasit in aceste scrisori si ma bucur ca le-am citit exact la momentul potrivit, adica exact inainte de a renunta la tot ceea ce credeam ca e viitorul pe care l-am ales. Multumesc pentru incurajare, mi-ai amintit ca viata n-a reusit sa ma invinga vreodata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine sa aud ca aduc putin optimism citiorilor mei :)

      Ștergere
  21. Foarte frumos scris.
    Folosesc aceeasi metoda de a ma autodetermina, doar ca imi scriu scrisorile in jurnal.
    Ma bucur sa vad ca nu sunt singura...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am avut o perioada in care scriam in jurnal. Nu cred ca suntem singurele. Pe cat suntem de diferiti noi oamenii, pe atat de mult ne asemanam,

      Ștergere

Va ascult!