Badea Bianca. Un produs Blogger.

sâmbătă, 4 februarie 2012

Pentru ca...


De ce iubesc luna ianuarie?
Pentru ca ai plecat. Pentru ca mi-ai redat viata. Pentru ca si acum, exact la un an, in luna ianuarie inca mai retraiesc clipe din acea viata - pierduta. 

De ce iubesc strazile cu nume de poeti?
Pentru ca pe o astfel de strada te-am vazut prima data. Pentru ca pe o astfel de strada m-ai tinut de mana prima data si ca pe o banca de pe acea strada m-ai sarutat prima data. Acea banca gazduieste acum alti indragostiti si e martora altor povesti de dragoste.

De ce iubesc fulgii de nea?
Pentru ca ei pot sa iti mai atinga fata frumoasa, eu nu. Ei pot sa-ti mai mangaie pielea fina, eu nu mai pot. Si desi un infinit numar de picaturi inghetate cad pe pamant, eu alerg intotdeauna dupa cele care te-au atins pe tine, s-au reintaltat, au picat iar si mi-au adus cu ele o urma din mireasma ta.

De ce iubesc propozitiile care nu contin negatii?
Pentru ca o astfel de propozitie ne-ar fi tinut pe noi impreuna. Pentru ca daca nu era acel nu mai pot noi ne jucam si astazi in zapada stralucitoare.

De ce iubesc ceasurile care opresc timpul in loc atunci cand e cazul?
Pentru ca acele ceasuri au facut ca timpul petrecut langa tine sa para o eternitate. Pentru ca pentru mine, timpul inca mai este oprit, inca mai traiesc in vesnicia creata de povestea noastra.

De ce iubesc un cap plin de idei?
Pentru ca acest cap de idei al meu m-a ajutat sa trec peste spargerea globului de cristal in care traiam. Pentru ca ideile m-au facut sa impietresc tot ce tinea de trecut si sa-mi construiesc un viitor bazat pe piloni ficsi, nu pe himere.

De ce iubesc copiii care au fulare rosii?
Pentru ca toti imi amintesc de fularul tau rosu, pe care mi l-ai imprumutat intr-o seara si care mi-a umplut casa de parfumul tau. Pentru ca poate tu inca mai ai fularul meu, nu rosu, ci visiniu, care te-a incalzit in acea noapte.

De ce iubesc forta de atractie?
Pentru ca acea forta mi-a croit drumul catre tine, m-a indrumat catre dragostea ta, dar in acelasi timp m-a atras si catre adevar si din pacate catre ruinarea unui destin. Pentru ca forta de atractie a Pamantului  nu ma mai lasa sa ma ridic in nori, ci ma lasa aici, pe sol, dandu-mi experienta infruntand realitatea.

De ce iubesc pantofii care au in ei o intreaga poveste?
Pentru ca datorita acestor pantofi te-am mintit prima data. Si cum sunt o mincinoasa foarte neexperimentata, te-ai prins repede. Si te-ai suparat. Dar ai ras cand ai aflat motivul. Ti-a placut.

De ce iubesc soarele?
Pentru ca, la fel ca fulgii, el iti alinta corpul, iti incalzeste sufletul si iti lumineaza viata in fiecare zi. Tu acum ai alt soare. Dar soarele meu te spioneaza in fiecare zi. Te saruta in numele meu.

Articol inscris la Blog Power editia a 8a. Tema este "De ce iubesc?" si a fost aleasa de castigatoarea editiei precedente, Doamna Cora Bogdan

47 comentarii:

  1. frumoase raspunsuri ...si triste in acelas timp

    RăspundețiȘtergere
  2. Ci frumos,iubareato! :)
    Acum am observat ca si tu esti nascuta in februarie!Eu sunt pe 21! :P
    Facem party in blogosfera? :D
    Un weekend placut!>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu pe 19 :> da, facem, ca si-asa in realitate nu am timp sa fac:))

      Ștergere
  3. P.S: Imi cer scuze dar ti-am zapacit de cap pisica! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. frumos articol, mi-a placut fiecare fraza, fiecare argumentare. se vede ca e scris din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu vrei sa uiti?

    Poti sa faci hiponoza cu pisica :-?

    RăspundețiȘtergere
  6. raspunsuri atat de personale...pe care atat de bine le inteleg...
    foarte frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiam ca iubesti atat de multe! Superb!:d

    RăspundețiȘtergere
  8. de ce iti iubesc blogul?
    pentru postarile astea geniale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de ce imi iubesc eu toti cititorii? pentru ca sunt mereu alaturi de mine:X

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Atat de mandra cand stiu ca o persoana ca dvs ma apreciaza!

      Ștergere
  10. Ai scris asa frumoooos :X
    Asa ...of, nu mai am cuvinte!
    Te asteapta o surpriza pe blogul meu ^_^>:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Pls, pls, pls nu-mi mai spune "Doamna Cora Bogdan", ca ma simt o baba si chiar nu sunt. Cora e suficient. Si ai raspuns superb la intrebari. Ai gasit legatura dintre ele, si asta ma bucura fantastic, caci restul au raspuns cam separat la fiecare intrebare, si n-au legat o poveste in jurul lor. Superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea imi vine sa va zic tutuiesc, pentru ca va respect foarte mult. Dar am sa incerc:)
      Si multumesc pentru aprecieri :D

      Ștergere
  12. si mie imi plac strazile cu nume de poeti/eroi dar uneori ma intristeaza ca doar asta a ramas din ei, un nume de strada:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ubareatza me..poci spune ashe?Place tat ce ai scris..iara matza..parca o auz cum toarce..

    RăspundețiȘtergere
  14. Speechless. Superb...mult peste chiar. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos.Sunt amintiri frumoase pe care unii nu le au.

    RăspundețiȘtergere
  16. pentru ca... iubesti

    iubesti si trecutul ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Ai un blog,minunat!
    La fel si ce scrii tu aici,continuă tot asa,nu ai NIMIC de pierdut..si eu mi-am format un "univers" al meu,poti trece pe acolo..intra pe profilul meu,si vezi..o sa-mi arate blogul
    Eu zic ca n-ai nimic de pierdut,poate o sa-ti placa..eu m-am abonat la al tau,pentru ca imi place mult.Felicitarile mele!

    RăspundețiȘtergere
  18. foarte frumos.oarecum ma regasesc in textul tau.ma declar fanul tau :D

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!