Badea Bianca. Un produs Blogger.

luni, 8 august 2011

Imi plac surprizele

Imi plac surprizele.
Precum sarutari dulci de buna dimineata, ploi torentiale de vara, 10 lei gasiti prin buzunarul unor blugi de anul trecut si zambetele tale fugare.

Imi plac surprizele.
Precum biletele lipite de oglinda din baie, melodiile noastre la radio, florile de camp asezate frumos in pragul usii, fluturasii din stomac daruiti de tine.

Imi plac surprizele.
Precum trifoi cu patru foi gasiti intr-o zi de picnic, scrisori primite din tari straine, mesaje scurte cu "te iubesc", si atingerea fina a mainii tale.

Imi plac surprizele.
Precum impratisari spontane din spate, cu mainile la ochi, un concediu neasteptat si o vacanta minunata la tara cu tine.

Rammstein - Ohne Dich

Asculta mai multe audio diverse

17 comentarii:

  1. Stii de ce imi place asa mult cum scrii?
    Pentru ca da, ai intradevar talent, dar nu e asta.
    E faptul ca ma simt legata de tine prin ceea ce scrii, pentru ca imi povestesti aici ceea ce visez si simt eu, intelegi?
    Stiu ca suna ciudat, dar postul de mai sus e identic cu ce am visat eu serile trecute.... Si melodia mi'a dedicat'o el de mult mie...
    La tine aici regasesc mereu o parte din mine..

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba melodia.
    Ce sa mai : "IMI PLAC SURPRIZELE"
    asta e tot ce conteaza!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa la suflet mi-au intrat cuvintele.Foarte frumos:)Le-as reciti in fiecare dimineata, doar ca sa-mi aduc minte momente frumoase:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cry, si eu ma simt legata de tine intr-un fel si asta prin aceeasi suferinta pe care am dus-o amandoua.

    Denisa, cui nu-i plac surprizele ?;))

    Maria, nu e nevoie sa le scrii ca sa-ti aduci aminte de momentele frumoase. Ele trebuie sa iti ramana intotdeauna in suflet.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tot timpul ne surprinzi placut ! :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Cuvinte perfect aranjate, gânduri perfect spuse, sentimente perfect ilustrate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca sunt o surpriza placuta, CLM:*

    WaterDrop, mai e ceva pana sa ajung la perfectiune, dar multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. 29decembrie, tuturor ne plac, mai mult sau mai putin.

    Multumesc si tie Kali :)

    RăspundețiȘtergere
  9. degeaba ii zic !! ea crede ca mereu are dreptate si se credea marea lady, marea matura iar noi pe langa ea suntem niste copii . ea oricum e mai matura putin ca noi, dar se crede prea matura !

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos:XMi-ai adus aminte de niste surprize atat de placute=p~

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place cand aduc un zambet pe buzele cititorilo :) Multumesc Danyela

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat de romantic si de frumos ai scris! Imi plac foarte mult surprizele, dar nimic nu se compara cu surprizele pline de afectiune!

    RăspundețiȘtergere
  13. imi plac surprizele:X
    cui nu-i plac oare?:)
    si tu le-ai surprins exact pe cele ce dau esenta vietii...

    P.S. Am fost plecata :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Lamaitza, thanks a lot :*

    Ok Lavi, sper ca te-ai distrat :)

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!