Badea Bianca. Un produs Blogger.

luni, 12 decembrie 2011

Lupta pentru aer

Adevarul nu a ucis niciodata, insa a provocat numeroase lacrimi...
Iar eu mi-am imaginat ca sunt precum o pasare fara aripi.

Inima ta se afla in gura, prinsa printre minciuni si blocata de dinti. Pe a mea o s-o gasesti in palma, zgariata de unghiile-mi ascutite, tremurand din cauza frigului si a durerii.

Ti-am spus Te vreau! Mi-ai spus Am nevoie de tine! Amandoi am spus Te iubesc!
Nu e ciudat cum dupa toate want-need-love-urile astea, inca nu ne avem unul pe altul?

Ne-am luat zborul astazi, dar am cazut dupa 5 secunde. Am numarat bataile inimii si am constantat ca amandoi avem cate un motiv sa plecam. Tu ai numarat secundele si ai constatat ca amandoi avem de 2 ori mai multe motive sa ramanem.

E ca si cum am astepta un milion de ani pentru doar o gura de apa. Sufletul tau e in viata si luminat de o mie de luminite, doar ca sa moara atunci cand ele se vor stinge. Iar atunci cand incerc sa-l readuc la viata, se transforma in scrum sub atingerea mea.

Si atunci stiu ca te gandesti ca viata ar fi mult mai frumoasa singur...
Iar eu ma gandesc ca inima mea imi este asemanatoare cu fata: bucati frumoase, dar puse laolalta formeaza un nimic urat.


Christina Perri - Jar of Hearts

Asculta mai multe audio diverse

Articol inscris la concursul Blog Power - editia a III-a. Tema este Cantecul iubirii si a fost propusa de castigatoarea editiei precedente, Little-Thoughts.

28 comentarii:

  1. Si cati se vor si nu se au... e prea trist...

    RăspundețiȘtergere
  2. o lupta teribila, crancena, in lipsa de apa vor muri amandoi, el privind la uratenia ei, ea incercand sa se descompuna in bucati frumose :P

    e frumos postul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult..
    Scrii frumos,chiar habar nu ai ce frumos scrii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lamaitza, astea doua lucruri ale lui ucid.

    Lavi, multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Bia, e impotriva firii.

    Florin, faina interpretare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pf:(
    Imi pare rau sa te gasesc in starea asta.Desii totul poate pare mai ok ''singur'' cu totii avem nevoie de caldura in ciudata faptelor..

    RăspundețiȘtergere
  7. Blondie, daca ma mai lauzi mult, o sa incep sa-mi dau seama cred:))

    Tic, Tac, a fost o perioada urata rau cand am scris postul asta, dar acum sunt bine:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos!Multa bafta si tie.:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred și eu, doar nu ai vrea doar să ne gâdile :)

    RăspundețiȘtergere
  10. urasc cand doi oameni se iubesc iar din diverse motive nu pot fi impreuna

    RăspundețiȘtergere
  11. Lamaita, nu, nu deloc:D

    Paula, sentimentul e reciproc..

    RăspundețiȘtergere
  12. Se vede ca suferi pentru asta, suferi, nu?
    Noi suntem cu tine, ok? O sa te ajutam>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa mai spun ca de vreo 2 luni e melodia mea rpeferata?

    RăspundețiȘtergere
  14. Aira, mersi frumos:*

    Monica, la ce te gandesti?:D

    RăspundețiȘtergere
  15. Voiam sa zic ceva frumos, da nu prea e loc...naspa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc, chiar daca nu stiu ce vrei sa zici:))

    RăspundețiȘtergere
  17. e frumos cand te descompui in cuvinte:)

    RăspundețiȘtergere
  18. cineva spunea mai sus si subscriu ca e sfasietor cand doi oameni se iubesc si nu pot fi impreuna, e si mai dureros cand desi se iubesc, se ranesc...

    RăspundețiȘtergere
  19. roua, ce frumos ai zis:)

    Rosaline, mersi:*

    Ella, de acord...

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!