Badea Bianca. Un produs Blogger.

luni, 18 august 2014

Nu pot să-ți promit nimic


Aăcut o greșeală când am spus că te-aș putea iubi pentru totdeauna. Acum știu că singurul lucru pe care l-aș putea știi cu certitudine este că nu există nimic sigur. Ne putem trezi într-o dimineață și să simțim cu totul altceva. Ne putem trezi mâine și să fim cu totul alte persoane. Chiar asta e partea cea mai interesantă. Dar în același timp este și partea care mă face să adorm foarte greu seara

Astăzi inima mea bătea atât de repede. Aproape fiecare pulsație îmi dădea un sentiment de teroare și nici măcar nu-mi mai puteam da seama dacă ceea ce simt are vreun sens. Poate singurul lucru pe care l-am realizat azi este cât de mult mă doare atunci când tu te gândești doar la tine. Îmi pare rău că am ajuns așa. Îmi pare rău că ai ajuns așa. Dar te asigur că nu voi mai permite ca asta să se mai repete.

Când sunt obosită, tind să îmi fie dor de partea ta bună într-un fel atât de copleșitor doar pentru că nu sunt suficient de puternică să mă ocup de partea ta rea întotdeauna. Știu că nu sunt nici eu o iubită prea bună, dar dacă e un lucru pe care îl înțeleg complet, acela e că dacă este scris să fim împreună, atunci o să fim. Însă trebuie să-ți spun că nu o să-mi sacrific fericirea pentru a trage de o relație care pur și simplu nu are niciun viitor.

Poate nu ar trebui să mă gândesc la asta, dar dacă nu va fi să fie, sper să te trezești într-o bună zi și să te întrebi unde sunt. Sper să te doară și pe tine așa cum m-a durut pe mine azi. Apoi totul să se liniștească și să mă uiți.

Și totuși... Încă mai am speranță.

9 comentarii:

  1. Ăăăă... aș vrea să mă fac că plouă, dar sincer, nu prea înțeleg articolul. Adică.. e pe bune? :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubirea care acum este atat de frumoasa si-ti face inima sa tresalte de fericire, in doar cateva clipe se poate transforma in cea mai puternica durere. Sper ca acum totul este mai bine pentru tine:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este acum :) Dar uneori treci de la cele mai frumoase culmi, la cele mai adanci prapastii.

      Ștergere
    2. Intr-adevar, dar totusi, doar in tine sta puterea de a o lua din nou de la capat astfel incat sa ajungi inca o data, chiar si pentru a mia oara, pe cea mai inalta culme a fericirii..

      Ștergere
  3. In iubire speranata nu moare usor iar atata timp cat ea exista, atunci se poate sa existe si o continuare la acea iubire.

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!