Badea Bianca. Un produs Blogger.

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Dialog


- Ma iubesti?
- Poftim?
- Ma iubesti?
- Conteaza?
- Bineinteles ca da! De ce esti cu mine daca nu ma iubesti?
- Pentru ca vreau.
- Nu e un motiv. Eu sunt cu tine, deci te iubesc.
- Ce motiv stupid. Poti sa iubesti pe cineva dar sa nu fii cu el. Se intampla mereu.
- Raspunde-mi la intrebare. Ma iubesti?
- De ce naiba iti pasa atat de mult?
- Pur si simplu.
- Bine, bine, te iubesc.
- O spui doar asa...
- Dar ce vrei sa spum? Am facut tot ce am putut ca sa fii fericita si tu tot imi pui intrebari aiurea.
- Nu inteleg ce e atat de rau la faptul ca vreau sa stiu raspunsul la o simpla intrebare...
- Ei bine, nu! Nu te iubesc.
- Atunci de ce esti cu mine?
- Pentru ca esti singura persoana care are incredere in mine. Esti singurul lucru bun din viata mea.
- Dar nu are sens. Atunci de ce nu poti sa spui un simplu "te iubesc" ?
- Pentru ca tot ceea ce eu iubesc dispare.
- Poftim?
- M-ai auzit. Am vazut dragostea pierind sub ochii mei si nu vreau sa ma traiesc o data asta.
- Eu nu o sa plec...
- Poftim?
- Si tu m-ai auzit. Nu o sa plec niciodata. Te iubesc.
- Minti!
- Nu. Doar priveste. O sa fiu aici si maine si multi ani de acum incolo. Iti promit.
- Nu am atat de multa rabdare.
- Atunci va trebui sa te invat.
- Dupa ceai, poate?
- Da, la un ceai este intotdeauna un bun moment de inceput.

28 comentarii:

  1. foarte frumos:)
    imi place mult ce ai scris:x

    RăspundețiȘtergere
  2. e simplu sa spui cele doua cuvinte ..dar trebuie sa simti ceea ce zici :)

    RăspundețiȘtergere
  3. In timpul ceaiului :
    - Deci, ma iubesti ?
    - Normal ca te iubesc !
    - Dar de ce ti-e greu sa mi-o spui ?
    - Pentru ca mi-e greu !

    Dupa ceai :
    - Multumesc !
    - Pentru ?
    - Pentru ceai !
    - Doar pentru ceai ?
    - Si pentru ca ma iubesti si pentru ca vrei sa iti spun si eu ca te iubesc si pentru ca pui atat de multe intrebari si pentru ca esti minunata si pentru ca...
    - :)

    P.S.: Bianca, pui prea multe intrebari. Eu cred ca e suficient faptul ca iti arata ca te iubeste,nu trebuie neaparat sa ti-o si spuna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai un premiu la mine pe blog:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ba da, Patratel, e important sa iti si spuna ca te iubeste. Altfel nu te poti simti complet.

    RăspundețiȘtergere
  6. E frumos sa-ti spuna, dar vorbele sunt vorbe, faptele conteaza, crede-ma! Degeaba iti spune ca te iubeste daca te lasa singura cand nu te simti bine, de exemplu. Ce descrii tu, e foarte frumos, dar, din pacate, in ziua de azi, dragostea este distrusa de tot felul de tampenii, reguli, cerinte, beneficii si iluzii. Ai grija, nu lasa lucrurile acestea sa-ti afecteze iubirea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt de acord cu nymphetamine, uneori e bine sa auzi ca cineva te iubeste:)
    Btw, e superb noul design!:X si foarte draguta postarea:X

    RăspundețiȘtergere
  8. dragostea invinge orice ! daca se iubesc vor ramane toata viata ,daca nu ..

    RăspundețiȘtergere
  9. Mai exista si varianata cu : "ti-am spus odata ca te iubesc, daca se schimba ceva te anuntam" :D:D:P

    RăspundețiȘtergere
  10. Ti-am lasat cu drag un premiu la mine pe blog .

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai premiu la mine pe blog:X pwp:X

    RăspundețiȘtergere
  12. imi place noul aspect:X

    ai un premiu la mine pe blog!:)

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte frumos...dar cuvintele nu demonstreaza nimic...

    RăspundețiȘtergere
  14. Deja 4 premii . Va multumesc fetelor ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. Si pe blog-ul meu ai un premiu!:)
    Interesanta conversatie.

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu e un motiv "pentru ca vreau" dar lor le e usor sa spuna asta decat sa spuna ceva sincer si frumos dar uite ca in dialogul tau a reusit sa spuna ceva frumos si e gata de sacrificii:X

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu cred ca si cuvintele demonstreaza ,poti sa-ti dai seama din modul cum te priveste celalalt atunci cand iti spune " da te iubesc" daca e adevarat sau nu ,cuvintele ne influienteaza acetiunile ,limbajul corpului.

    RăspundețiȘtergere
  18. Cred ca nu mai am cuvinte sa va multumesc:)

    Oandi, eu cred ca atunci cand chiar exista sentimente, vor putea cu usurinta sa isi dea frau liber sentimentelor.

    Azucena, exact. In cuvinte sta baza multor lucruri.

    RăspundețiȘtergere
  19. Uneori acel "Te iubesc" vine doar in loc de "Buna ziua" nu cred ca ai vrea sa il simti asa ;))

    RăspundețiȘtergere
  20. Mallyna, e frumos atunci cand il simti intens :)

    Tadotakii, mersi mult de tot :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!