Badea Bianca. Un produs Blogger.

miercuri, 25 martie 2015

Simptomele dragostei


Să știi că eu nu cred că ești bolnavă.

De ce zici asta?

Pentru că nu e nimic în neregulă cu tine.

Nu înțeleg.

Am spus că nu ai nimic!!

Cred că glumești. Mă cheamă doctorul. Ne vedem după!

Îți faci gânduri negre degeaba.

Nu pot să cred că spui asta!


Uite, intră odată și ai să vezi!

Bine!

***

Deci? Ce a zis doctorul?

Că e complicat.

Adică?

Adică trebuie să îmi mai facă niște teste.

I-ai spus că ți se face rău doar la orele de mate?

Da.

Că îți bate inima prea tare și că îți tremură mâinile?

Daaa.

Că nu te poți concentra și nu poți dormi noaptea?

Da, i-am zis toate astea!!

I-ai menționat și de băiatul ce stă în fața ta?

Ce legătură are asta?

Spune-mi ceva. I-ai observat ochii?

 Da. Sunt albaștri. De fapt nu chiar albaștri, ci mai mult culoarea safirului. Se luminează când vorbește deci nu pot să îmi dau bine seama. Atunci când e fericit îi strălucesc și arată mai mult a un albastru marin. Când e supărat e foarte tăcut, nu prea le pot observa culoarea...

Și ai observat asta doar stând în spatele lui?

Nu fi idioată, trebuie să trec pe lângă el ca să... De ce te uiți așa la mine? Ce e amuzant?

Faptul că încă nu știi ce e în neregulă cu tine.

4 comentarii:

Va ascult!