Badea Bianca. Un produs Blogger.

miercuri, 8 decembrie 2010

A ta pentru totdeauna!


Am atatea lucruri pentru care as putea sa-ti multumesc, desi, deseori, cuvintele parca raman blocate inauntrul meu. Cumva, mi-e teama ca ar putea fi prea coplesitoare. Chiar si asa, de fiecare data cand ochii mei te privesc, milioane de cuvinte si sentimente imi strabat firea, asteptand sa fie eliberate. Mi-ai daruit atat de multe: speranta atunci cand totul parea pierdut, putere cand am fost slabita, increderea de care avem nevoie, facandu-ma chiar mai increzatoare decat inainte.

Imaginea ta imi lumineaza fata, imi zapaceste mintea si imi accelereaza inima. Ganduri adanc pierdute in intuneric revin la suprafata, ganduri de fericire, placere si dorinta. M-ai hipnotizat? Aproape uitasem cum, dar acum visez din nou dupa o perioada de ratacire ingrozitoare. Sa-ti spun un secret. Nu-mi mai e frica de viitor, nu-mi mai e frica sa privesc spre stele.

Niciun cuvant nu poate descrie sentimentul asta. Niciun gest de multumire nu poate fi de ajuns. Iti sunt atat de recunoscatoare! Stii.... eu nu am multe de oferit, dar inima mea vindecata si toata fiinta mea sper ca vor fi de ajuns, pentru ca asta e tot ceea ce am.

Te iubesc!

12 comentarii:

  1. "Imaginea ta imi lumineaza fata,imi zapaceste mintea si imi accelereaza inima " - sublim .!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte frumos:]!Uneori nu avem multe de oferit,dar ceea ce avem poate inlocui totul!:],nu exista cuvinte care sa descrie sentimentele inimi,ci doar faptele..sau insusi inima pot descrie totul!Foarte profund ai scris..:]!Succes,sa fi fericita si muuuuuult timp iubita!:]

    RăspundețiȘtergere
  3. Atat de frumos ai scris 8-> Stiu ce inseamna imposibilitatea de a multumi cuiva pentru ce face pentru tine

    RăspundețiȘtergere
  4. atat de simplu si totusi atat de frumos. Uneori sunt doar doua cuvinte care cuprind mai mult decat poate exprima oricare altul: "Te iubesc". Iar tu le-ai dezvoltat cat se poate de frumos.

    RăspundețiȘtergere
  5. Te iubesc-ul ala de la final...imi place. mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu siguranta sentimentele sunt cele mai importante ,iar dragostea mereu trebuie sa faca parte din viata noastra .O seara frumoasa si o viata plina de iubire !

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu va multumesc tuturor pentru sustinere !

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte interesant.
    Intradevar iubirea nu poate fi descrisa.

    RăspundețiȘtergere
  9. "Imaginea ta imi lumineaza fata, imi zapaceste mintea si imi accelereaza inima." - cred ca toti cunoastem sentimentele astea la un moment dat

    RăspundețiȘtergere
  10. Toti le cunoastem, Katha, dar din pacate nimeni nu le pastreaza pentru totdeauna

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!