Badea Bianca. Un produs Blogger.

sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Neconexiuni


i. Cred că toată lumea e rănită. În feluri diferite.
Cred că toată lumea suferă. Plânge. Dar suntem toți prea încăpățânați să arătăm asta și luptăm doar pentru că suntem speriați.

ii. Am avut un coșmar noaptea trecută. Eram într-o cameră plină de oameni care nu mă observau. Voiam să le ating mâinile dar am căzut la picioarele lor. Am țipat în spatele lor și am plâns în fața propriilor lor ochi albi. Într-un final am început să mă zgârii pe piept și pe gât răzbunându-mă pe toate cuvintele care ieșeau și nu exprimau corect ceea ce simțeam.



iii. Tu nu ești un monstru. Ai purtat doar o mască pentru o perioadă scurtă de timp.

iv. Vreau să fiu copil din nou. Să fiu inocentă, nevinovată, zăpăcită, amuzantă și inteligentă. Vreau să fiu o artistă, o prietenă de încredere și o fiică bună. Dar cel mai important, vreau să fiu acolo, pentru că nu e aici și să fiu oriunde decât aici este ce vreau cel mai mult.

v. Nu cred că mă înșel. Cred că sunt puțin tristă, dar nu nebună.
Dar uneori chiar și mie îmi vine greu să delimitez aceste stări.

vi. Știu că încă visez chiar dacă ochii îmi sunt deschiși. Trebuie să visez pentru că tu ești aici și de fiecare dată când mă trezesc, sunt singură.

vii. Toată lumea merită să fie fericită, dar nu tuturor le e scris să fie.

15 comentarii:

  1. nu plangem cu totii, dar fiecare sufera, iar de ascuns suferinta ... o ascundem din reflex si din cauza societatii superficiale in care traim, mereu trebuie sa fim binedispusi, cu zambetul pe buze pentru a arata bine, chiar daca in interior lucrurile sunt ravasite ca dupa un cutremur

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plangem in interior, deci da, suferim. Si cateodata e bine sa ne ascunde, de ce sa aratam tocmai acestei lumi superficiale faptul ca nu ne e bine?
      Eu nu ma ascund ca sa arat bine, o fac pentru ca nu-mi place mie sa ma vad asa. Ce e in interior, ar trebui sa ramana acolo pana cand va disparea,..tot acolo. Lucrurile astea nu au motive sa iasa la suprafata.

      Ștergere
    2. atat timp cat tii lucrurile in interior ele dispar greu, sau de fapt nu dispar deloc, devin doar niste sentimente refulate, care te vor lovi din nou.
      faptul ca nu-ti place sa te vezi suferind e inclusa la reflex(autoconservare etc.), e rau cand te uiti in oglinda si esti nemultumit.

      apropo de fericire, punctul vii, cu toti meritam sa fim fericiti si cu totii putem fi fericiti, trebuie doar sa perserveram in cautarea fericirii

      Ștergere
    3. Dar fericirea nu e continua, putem sa o gasim, dupa care sa o pierdem si iar sa o revedem. Asa cum ii ziceam si Monicai mai jos, sunt lucruri peste care e imposibil sa treci cu zambetul pe buze, oricat ti-ai dori.

      Poate ai dreptate ca ma voi lovi de acele lucruri pastrate in interior, dar e alegerea mea. Nu pot sa le las sa iasa la suprafata, mai ales in fata unor persoane neapropiate. Iar in ultima vreme, sunt tot mai multe.

      Ștergere
  2. eu cred ca nu suntem fericiti din cauza noastra:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cateodata destinul ne rezerva anumite lucruri asupra carora nu putem fi fericiti. E adevarat ca e vina noastra atunci cand putem fi, dar refuzam sa o facem.

      Ștergere
  3. Eu cred ca oricine poate fi fericit, cred ca noi singuri ne facem viata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum am zis si mai sus, nu totul depinde de noi. Asa cred eu cel putin.

      Ștergere
  4. Uneori nu putem fi asa fericiti cum vrem noi...nu depinde totul de noi. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avem si noi puterea de a face o schimbare care sa ne duca spre fericire, daca nu merge mai faci o schimbare si tot asa :)

      Ștergere
    2. Asta incerc si eu sa zic tuturor.

      Ștergere
  5. eu cred ca suntem copii in interior, trebuie numai sa reusim sa scoatem la suprafata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei care reusesc sa faca asta sunt cei cu adevarat fericiti.

      Ștergere
  6. Visul tau insemna "Sunt singur printre atata lume"... Pot sa imi permit sa interpretez?
    E greu, B. chiar e greu sa iti dai seama ca dintr-atata lume ce te inconjoara tot tu esti singura caruia ii pasa cu adevarat ce simti in interiorul tau. Ceilalti pot parea interesati,dar sunt doar curiosi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar placea ca maxar sa fie curiosi...macar asta...
      Cred ca am ajuns rau de tot daca am inceput sa-mi doresc astfel de atentie.

      Ștergere

Va ascult!