Badea Bianca. Un produs Blogger.

miercuri, 26 octombrie 2011

Surse de trafic

De ceva timp incoace am inceput sa am foarte multe vizualizari pe blog, asa ca m-am gandit si eu sa-mi aflu sursele de trafic. Si iata cum am ramas pur si simplu stupefiata sa aflu aberatiile pe care le scrie lumea pe google, ajungand intr-un final pe blogul meu.

Ce inseamna nymphetamine? Ei bine, da, de acord, multi m-au intrebat chiar personal de la ce vine numele blogului meu. Nu, nu, dragii mei, nu are nicio legatura cu drogul propriu zis. Titlul l-am ales de fapt de la melodia Nymphetamine Fix - Cradle Of Filth Lamuriti?

Te-am iubit, fraiere - Mdeah, nu vreau sa jignesc pe nimeni acum, dar chiar am fost in situatia asta :)) Si se pare ca nu-s singura, din moment ce s-a scris destul de des fraza asta pe google pentru a intra la mine pe blog.

Maseur sex - Acum e acum :| Ce legatura au cuvintele astea 2 cu ceea ce scriu eu aici, nu-mi dau seama. Dar se pare ca aterizeaza o gramada de persoane aici, ajungand sa citeasca despre problemele mele existentiale, cand de fapt ei voiau sa gaseasca doar un ... maseur sex (ce-o fi asta:|?)

Ochi acoperiti - Sa va spun sincer, nu-mi prea amintesc daca am folosit sintagma asta pe undeva prin cele 100 de postari ale mele, dar din cate observ, lumea e cam chioara (si la propriu si la figurat), inclusiv eu :))

Ghirotina - In sfarsit ceva ce stiu sigur ca are legatura cu una din postarile mele, o gasiti aici Parisul Noaptea.

Si alte cuvinte mai mult sau mai putin ciudate cu ajutorul carora am facut eu vizualizari prin intermediul motorasului google ar mai fi: cine a zis ca dragostea, decadere morala, dezgust de viata, despre dracu (straaaaange), dezamagire in viata, trecut, cine ma iubeste buzz (don't ask), momente de ratacire, fotografii modificate.


Sunt de toate. Cert e un singur lucru: ca multi nu intra aici pentru ca le-ar placea prea mult ce scriu, ci din pura coincidenta sau intamplare. Ce ti-e si cu tehnologia asta !

23 comentarii:

  1. da, si eugasesc multe chestii de genu. Odata cineva a ajuns pe blogul meu cautand ,,sex cu mama"..si asta e doar un exemplu

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vrei sa sti cu ce cautari se mai ajunge pe la mine....

    RăspundețiȘtergere
  3. Meriti bataie, stii? :-W
    Ai 200 si de followers, si cei care au apasat butonul ala mare, sus , nu au facut'o pt ca mai cautau informatii despre droguri, sau satana, sau oameni specializati in masaje sexuale /:) ci pt a'ti citi creatiile, au nimerit aici din acel motiv, au citit, au iubit ce ai scris si au ramas sa te "urmareasca". Capul sus >:d< stii ca suntem multi care iti suntem aproape!!

    RăspundețiȘtergere
  4. lol si eu sunt fan cradle of filth [cof]

    RăspundețiȘtergere
  5. Cry, iti multumesc pentru incurajare>:D<

    Anonim, eu mai am doar cateva melodii care imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai daca spun eu ce cuvinte cheie am pe blog n-o sa-ti vina sa crezi:)) la tine mai merg:d

    RăspundețiȘtergere
  7. important este ca ajung aici, si poate ca le place ce vad aici si aleg sa ramana.

    RăspundețiȘtergere
  8. cu ocazia asta ma uit si eu sa vad la mine ce mai gasesc :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Lavi, da si eu ma bucur pentru fiecare persoana in parte care ma urmareste:D

    Aira, sunt curioasa tu ce aberatii gasesti:))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) Ce ciudaaaaat :)) Oare pe la mine cum or fi ajuns? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Aia cu te-am iubit ba fraiere m-a adus si pe mine pe blog la tine:)).E pur si simplu geniala.:)

    RăspundețiȘtergere
  12. fatacareaduceploaia, eu ma mir totusi ca directioneaza catre blogul meu cand eu cunosc un alt blog care se cheama chiar asa "te-am iubit fraiere"

    RăspundețiȘtergere
  13. chiar ma intrebam de unde este numele tau :X:))...

    RăspundețiȘtergere
  14. Dmd, :) back

    Florea, acum ai aflat :))

    RăspundețiȘtergere
  15. eu numai zic..:))
    =))
    din fete goale si barbati tradati nu ies.
    :))

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!