Badea Bianca. Un produs Blogger.

luni, 3 august 2015

Premiul Liebster - legături între bloggeri


Am primit o provocare drăguță de la Alina Rădoi, se cheamă Liebster Award și am fost foarte bucuroasă să o accept.  E vorba de un mic proiect prin care se dorește crearea de legături între bloguri cu mai puțin de 500 de urmăritori. Există și niște pași simpli ce trebuie urmați:

  • mulţumeşte persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare;
  • răspunde la toate întrebările primite;
  • nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;
  • formuleaza 11 întrebări pentru cei nominalizaţi de tine;
  • nu poţi nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
  • trimite-le nominalizaţilor un link la postarea în care i-ai numit, să se informeze cum trebuie.

1. Preferi să citești o carte sau un film?
Prefer cărțile deși mă uit și la seriale destul de des. De cărți am nevoie atunci când sunt tristă în mod special. Sunt singurul lucru care mă pot deconecta de la probleme și pe care mă pot baza mereu.



2. Care este ultima carte pe care ai citit-o?
Ultima pe care am terminat-o este Oscar și tanti roz de Eric Emmanuel Schmitt, momentan citesc Împăratul muștelor de William Golding și Confessions of a Shopaholic de Sophie Kinsella. Nu obișnuiesc să citesc două cărți în paralel dar Împăratul muștelor am uitat-o acasă când am venit în București așa că aici a trebuit să încep alta.

3. Care este motivul pentru care ti-ai facut blog?
Iubeam pe vremea aia, dar o altă persoană față de cea din prezent. Simțeam nevoia să îmi expun sentimentele de iubire undeva, erau prea puternice. Apoi am simțit nevoia să continui a-mi scrie sentimentele de dezamăgire când totul s-a destrămat. După mi-am revenit, am scris despre tot felul de chestii și chestioare, lucruri și oameni care mă inspirau. Așa au trecut 7 ani.

4. Scrii pe blog ca hobby sau doreşti, pe viitor, să-l monetizezi?
Ca hobby, bineînțeles. Am mai câștigat mici lucruri de pe urma lui dar nu așa încât să îl monetizez. Mereu o să scriu din plăcere și atât.

5. Ce face ca blogul tău să fie diferit de altele?
Nu știu dacă e prea diferit de alte bloguri. E un blog dintr-o categorie pe care mulți nu o citesc. Majoritatea articolelor sunt pline de metafore, de cuvinte sensibile, de figuri de stil, de un lirism mai mult asemănător poemelor (deși mă bazez mai mult pe proza scurtă).

6. Cum îţi vezi evoluţia în blogging?
La fel cum a fost și până acum. Cititorii vin și pleacă după o perioadă, fie ei bloggeri sau nu. Oameni o să vină, o să citească, poate o să lase un semn sau nu, lucrurile au stat întotdeauna la fel la mine pe blog. Îmi plac schimbările în general dar nu știu de ce aici nu vreau să schimb ceva.

7. Ca începător în blogging, probabil ai făcut greşeli. Ce anume n-ai mai face încă odata?
Probabil că nu mi-aș fi făcut blogul public persoanelor cunoscute. Nu mi-aș fi dat numele real și aș fi rămas mereu Nymphetamine. Dar am făcut-o așa că trebuie să îmi asum responsabilitatea pentru ceea ce scriu.

8. Care este cel mai important câştig survenit de pe urma blogului?
 Oamenii pe care i-am cunoscut prin intermediul blogului, normal. Relațiile pe care le-am format, diversele întâlniri, chiar și doar cuvintele bune pe care le primeam în comentarii. Fiecare like, share sau orice lucru mărunt pentru mine e un câștig.

9. Cât de des consideri ca ar trebui să scrie un blogger?
Eu scriu de fiecare dată când simt nevoia și am inspirație. Lucrul ăsta se întâmplă de câteva ori pe lună dar știu persoane care publică în fiecare zi. Ar fi fain să am și eu așa timp.

10. Dacă ar fi să scrii altceva decât temele pe care le atingi pe blogul tău, despre ce ai scrie?
Despre cărți, filme, seriale, anime-uri, manga-uri tot felul de recenzii.

11. Aminteşte-ţi de copilărie. Ce anume îţi doreai să devi când aveai să creşti mare?
Cred că actriță. Am trecut prin mai multe faze, depinde la ce filme, desene sau anime-uri mă uitam sau ce cărți citeam.

Bloggerii care mi-aș dori să îmi răspundă la întrebări sunt:
Andreea Scutariu
Izabella
Paolla
Denisa
Cry
Jurnalul Regasirii
Cleo
Suzana
pandhora
Spunsieu
Loryloo

Iar întrebările:
1. Care sunt lucrurile ce stau între tine și fericirea completă?
2. Ce crezi că vor spune oamenii la înmormântarea ta? (cam morbidă, îmi pare rău)
3. Dacă viața ta ar fi un film, care ar fi titlul cel mai potrivit?
4. Ce ai face diferit în viață dacă ai ști că nimeni nu te-ar judeca?
5. Ce făceai ultima dată când ai pierdut noțiunea timpului?
6. Ce îți dorești cel mai mult de la viață?
7. Care a fost cea mai mare aventură a vieții tale?
8. Pentru ce ești cel mai mult mândru/ă de tine?
9. Ce obiceiuri rele ai dori să nu mai ai?
10. Ce e onoarea și crezi că mai contează în ziua de azi?
11. Ce ai schimba în viața ta dacă ai fi nemuritor?

15 comentarii:

  1. multumesc pentru nominalizare :)
    imi cer scuze ca nu voi da curs invitatiei tale, mi-ar fi facut placere sa raspund acestei provocarei la care m mai raspuns acum doi ani cred, dar timpul meu liber este foarte putin iar activitatea mea pe blog in prezent, foarte restransa...
    iti multumesc inca o data si iti doresc noi si frumoase prietenii bloggeristice :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere. Inteleg problema timpului, toti suntem prinsi in ea.
      O zi faina va doresc!

      Ștergere
  2. Multumesc pentru raspunsuri. Bune raspunsuri. Si faine intrebari! ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult pentru invitatie.
    Mi-ai putea spune de data limita ? Nu m-am prins si chiar e important.
    O seara minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu exista un deadline. Poti sa scrii atunci cand ai timp, chef sau inspiratie :)

      Ștergere
    2. Am reusit.
      http://suzanamiu.blogspot.ro/2015/08/liebster-award-conexiuni-intre-bloggeri.html
      O duminica placuta sa ai!

      Ștergere
    3. Multumesc! Imi place cum ai scris.

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Lepșele astea blogosferice sunt mișto pentru că te ajută să cunoști mai bine omul din spatele blogului :D și eu prefer cărțile în locul filmelor. Sunt de zeci de ori mai bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, desi daca stim sa citim printre randuri putem cunoaste omul din spatele blogului si prin articolele lui de zi cu zi.

      Ștergere

Va ascult!