Badea Bianca. Un produs Blogger.

miercuri, 6 aprilie 2016

Suflete de scorțișoară


Amesteci apă cu cola din nou.

Știu.

Faci asta când ești îngrijorată.

Eu mereu sunt îngrijorată.

Nu. De obicei ești scorțișoară-în-apă îngrijorată. Dar apă-în cola îngrijorată (știu că sună caraghios dar asta e ceva serios).

Ai dreptate.

Deci? Ce s-a întâmplat?

O să crezi că-i ceva prostesc.

Încearcă-mă!


Ok. Te-ai întrebat vreodată desăpre felul băiatului pe care îl aștepți?

Cred că toți ne întrebăm lucrul ăsta, draga mea.

M-am gândit la el mult mai des în ultima perioadă. La cum va arăta, la cum va fi.

Dacă te liniștește cu ceva să știi că și eu știu cum va arăta al meu.

Serios?

Va fi înalt, așa că va trebui să stau pe vârfuri ca să-l sărut. Va fi blând, așa încât îi voi putea spune orice fără să îmi fie teamă că mă va judeca. Va fi puternic și mă va putea sprijini atunci când voi cădea.

Uau, sună ca și cum ai fi foarte sigură pe tine. Cred că toți avem o vagă idee despre cum va arăta sufletul nostru pereche.

Deci și tu știi cum va fi al tău?

Al meu?... da, mă va iubi cum nu a făcut-o niciodată, cum nu a cunoscut niciodată cum e să fii într-o continuă agitație mintală, cu oase sfărâmate, cu sufletul zdrunciant, inima bucățele și iubire fracturată. Și trebuie să-i placă scorțișoara.


2 comentarii:

  1. Al meu clar ar trebui să mă iubească, să mă țină în brațe și să mă privească în ochi de parcă ar vedea în ei valurile mării :3 Cer prea mult? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma mir ca ceri asa putin :)) Asta e la inceput, apoi o sa ceri din ce in ce mai mult. De obicei noi fetele cam asa suntem :D

      Ștergere

Va ascult!