Badea Bianca. Un produs Blogger.

sâmbătă, 14 mai 2016

Stele muribunde

Sursă foto
 Dragă tu,
Știu că zilele devin mai lungi și nopțle mai reci. Pot să văd umbrele de sub ochii tăi. Pielea îți este pătată și oricât de nemișcat ai sta, îți văd buzele tremurând cuvinte de disperare și îndoială. Mă întreb dacă sunt singura care observă cum aluneci dintre noi.

Dragă tu,
Vreau să te fac să îți dai seama că știu tot, că am trecut prin asta. Am fost acolo în lumea gândurilor negre, a privirilor reci, unde prietenii sunt doar sânge și oase, oase și sânge. Am trăit acolo unde într-o zi universul alunecă în negură și pari că nu te vei mai trezi vreodată. Unde nimicul te îmbrățișează și ești o singură stea pe cale să explodeze.
Știai că atunci când stelele mor oamenilor le ia sute de ani să afle?

Dragă tu,
Aș observa dacă ai dispărea. Chiar mi-ar păsa.

Dragă tu,
Vreau să fiu acolo pentru tine atunci când o să cazi, când o să te spargi în mii de bucățele sclipitpoare ca cioburile de sticlă. Vreau să fiu acolo să te lipesc la loc, să-ți las cuvintele ascuțite și gândurile tăioase să-mi intre sub piele precum pumnalele cu fiecare bucățică din tine pe care o reatașez.
Ai fi frumos la fel de frumos chiar și lipit ca un puzzle.

Dragă tu,
Pentru tine ar merita toată durerea.
Vreau să știi asta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Va ascult!