Badea Bianca. Un produs Blogger.

joi, 13 iulie 2017

Murim cate putin



Murim cate putin...

-          Cand ajungem sa credem ca inimile frante sunt associate cu iubirea
-          Cand stim cine suntem, frumosi, blanzi, amuzanti, inteligenti, dar cumva, intre inima si gura, cuvintele se pierd si tot ce suntem ramane ascuns
-          Cand ne saturam de zilele lungi, de ploaie cu fulgere, de razele soarelui, cand crestem prin a uita toate lucrurile marunte
-          Cand ne e dor de cineva pe care nici nu l-am intalnit vreodata
-          Cand cautand raspunsuri, ajungem sa avem mai multe intrebari ce mai bine ramaneau nerostite
-          Cand ne ptrecem intreaga viata tinand usa deschisa pentru oameni care nu o sa intre vreodata
-          Cand plecam de langa oameni care chiar ne-au stat alaturi in momentele grele
-          Cand nu oferim atentie persoanelor care chiar merita
-          Cand uitam ca viata e spectaculoasa, chiar daca uneori inseamna suferinta si durere
-          Cand nu realizam ca e propria noastra alegere cum vrem sa ne traim viata
-          Cand nu stim cat de putenici suntem de fapt, chiar daca uneori avem o cadere emotionala, o criza de plans sau o senzatie de siguratate
-          Cand suntem singuri dar am prefera sa fim singuri cu cineva
-          Cand ne dam seama cat de tare doare absenta cuiva iubit
-          Cand intalnim monstrii cu priviri prietenoase si ingeri cu fete triste
-          Cand incercam sa ne regasim in loc sa ne recreem
-          Cand oamenii ne arata cat de mult ne iubesc, dar noi fugim
-          Cand ramanem blocati in ceva ce s-a intamplat deja, fara sa fim capabili de a trece mai departe
-          Cand realizam ca unele lucruri stricate nu pot fi reparate si tot ce putem face e sa ne detasam de ele
-          Cand simtim nevoia sa ne explicam intotdeauna daca spunem “nu”.
-          Cand suntem asa de disperati sa fim intelesi si uitam sa fim intelegatori

Murim cate putin facand toate lucrurile astea. Iar a doua zi inviem cate putin cu o noua experienta si o noua lectie invatata.

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. As vrea sa am dreptate si cand zic ca inviem a doua zi cu noi experiente din care invatam. Dar cred ca nu toti facem asta...

      Ștergere
    2. Dar de fapt ce ne opreste? Cred ca doar noi.

      Ștergere
  2. Mă simt atât de binecuvântată din nou în căsnicia mea după ce doctorul ODUMODU mi-a adus soțul care sa separat de mine pentru un an bun. Am ALENNA după numele din ROMÂNIA. Chiar dacă am guri peste tot corpul meu, nu va fi suficient să-i mulțumesc doctorului ODUMODU pentru ajutorul său asupra vieții mele. Soțul meu sa separat cu mine de un an și am fost în dureri și agonie fără el. Deci, am căutat ajutor peste tot, dar nimic nu a funcționat până când am vrut să spun doctorul ODUMODU. Mi-am explicat situația și mi-a promis că soțul meu se va întoarce la mine în 48 de ore, până când inima mea încă mai bate pentru el. Am crezut în el și mi-a pregătit un soț. I-am sunat pe soțul meu exact când doctorul ODUMODU saicompelld. El a pledat și a spus că are nevoie de mine înapoi și acum trăim fericit din nou pentru ultimele 9 guri. Toți cei de acolo care citesc articolul meu care are nevoie de ajutor ar trebui să-l contacteze ... Emil: drodumodusolutions@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care Dr. Saguru mi-a oferit-o ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea, el mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbesc acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. DACĂ AȚI VĂ RUGĂM AJUTAȚI, DOCTOR SAGURU CONTACT ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!