Badea Bianca. Un produs Blogger.

vineri, 21 iulie 2017

Cum au facut Chester si Linkin Park parte din viata mea


Și a mai plecat o stea. N-am scris despre nimeni, n-am simțit despre nimeni, nu m-a durut moartea niciunei vedete până acum.

Like an army falling (one by one, one by one)
One by one by one

(In My Remains)
 
Chester Bennington si cei din Linkin Park nu erau vedete pentru mine, erau zei. Erau untouchable.
De la 15 ani de când am început să ascult rock, eu nu am ascultat muzica lor, eu am trăit-o, am trecut efectiv prin ultimii 10 ani din viață cu melodiile Linkin Park în căști.

You do
Favors and then rapidly, you just
Turn around and start asking me about

Things you want back from me
I'm sick of the tension, sick of the hunger
Sick of you acting like I owe you this
Find another place to feed your greed
Am ascultat (A Place for My Head) când pentru prima dată când am simțit gustul unei prietenii terminate, când m-am întâlnit prima dată cu răutatea și lăcomia oamenilor. Și când am decis că e mai bine să las persoanele care nu mă merită deoparte, sa-mi găsesc locul în altă parte.

I will never know myself
 until I do this on my own
Am ascultat (Somewhere I belong) când mi-am dat seama că prin unele lucruri în viață trebuie să trec singură. Și așa am devenit puternică. Am plâns singură până am adormit, m-am adunat singură și mi-am șters singură lacrimile. Am crescut din lucruri care au fost făcute să mă doboare. Și așa m-am cunoscut pe mine.

I'll face myself to cross out what I've become
Erase myself
And let go of what I've done
Am ascultat (What I ve done) când am învâțat că înainte de a-i ierta pe alții, trebuie să mă iert pe mine. I-am ascultat când mi-am iertat toate greșelile, toate deciziile proaste, toate răutățile, când am lăsat tot răul din mine în urmă și am mers mai departe spre a deveni o persoană mai bună.

Cause I'm only a crack in this castle of glass
Hardly anything there for you to see
Am ascultat (Castle of Glass) când m-am simțit mică și neimportantă pentru oameni care erau mari și importanți în sufletul meu. I-am ascultat când m-am simțit măruntă, firavă, cu crăpături dureroase în locuri din mine care nici nu știam că există.

Trying not to break but I'm so tired of this deceit
Every time I try to make myself get back up on my feet
Am ascultat (From the Inside) când am fost așa dezamăgită de oameni încât am renunțat la ei. Și atunci când decid să renunț la cineva, trebuie să înțelegi cât de multe s-au rupt în mine. Sunt genul de om care oferă șanse infinite, e alături de persoane chiar și când greșesc și încerc să îi accept pe toți așa cum sunt. Când restul lumii îi marginalizează, eu o să fiu acolo pentru ei. Așa că dacă renunț la tine, înțelege că toate corzile din mine s-au rupt pentru a-ți da drumul.

I m strong on the surface, not all the way through
I ve never been perfect bur neither have you.
Am ascultat (Leave Out All the Rest) când am realizat că nimeni nu e perfect, dar că ar fi bine să încercăm totuși să fim cea mai bună versiune a noastră. Și să updatăm mereu versiunea, tocmai asta-i frumusețea evoluției.

All I wanna do
Is trade this life for something new.

Am ascultat (Waiting for the End) când tot ce îmi doream era să șterg totul cu buretele și să o iau de la capăt. Și când chiar am fost suficient de puternică să o fac.

Fuck this hurts, I won't lie
Doesn't matter how hard I try

 Half the words don't mean a thing
Am ascultat (Bleed It Out) când am simțit pentru prima dată cum pot ucide cuvintele, și totuși, alteori, o mie de cuvinte nu se compară cu o faptă.


We're building it up, To break it back down
We're building it up, To burn it down

Am ascultat (Burn it Down) când alții au distrus peste noapte ceea ce eu am construit peste zi. Când am distrus într-o lună tot pentru ceea ce am luptat ani la rând. I-am ascultat când mi-era frică să mai fiu fericită pentru că de fiecare dată când îmi permiteam să simt fericirea, cineva mi-o lua.

Things aren't the way they were before
You wouldn't even recognize me anymore

Am ascultat (In The End) când am devenit străină pentru oameni cu care înainte împărțeam totul. Și e uimitor cât de repede se pot îndepărta oamenii. Dar ascult și știu că deși acum suntem doi străini, nu voi uita niciodată trecutul.

I admit I made mistakes
But yours might cost you everything
Can't you hear me calling you home?

Am ascultat (Talking to Myself) când am încercat să salvez lucruri ce nu mai putea fi salvate. Când am știut că unele lucruri sunt făcute pentru a te invăța alte lucruri și mai importante, iar după ce își îndeplinesc scopul, ele se distrug, oricât ai încerca să le salvezi.

The reminders pull the floor from your feet
In the kitchen, one more chair than you need oh
And you're angry, and you should be, it's not fair

Am ascultat (One More Light) când aveam flashback-uri cu întâmplări pe care nu voiam să mi le amintesc. I-am ascultat când am aflat cât de periculoase sunt amintirile, cele pe care le păstrezi și le răscolești până când le știi toate colțurile și liniile. Și totusi o linie, cândva, tot va fi suficient de ascuțită să taie.

You said it was forever, But then it slipped away
Standing at the end of The final masquerade

Am ascultat (Final Masquerade) când m-am simțit trădată de acel pentru totudeauna. Când mi-am simțit iubirea alunecând printre degete fără să pot face ceva să o opresc. Când trebuia să port o mască și să mă prefac fericită.

I've become so numb, I can't feel you there
I'm tired of being what you want me to be
Am ascultat (Numb) când mă pierdeam pe mine și deveneam persoana pe care alții o voiau. Când am renunțat la dorințele mele în favoarea altora, când alții m-au modelat după bunul lor plac încât propria imagine in oglindă îmi era străină. I-am ascultat și o să-i ascult de fiecare dată când o să renunț la mine doar pentru a mă regăsi.

So you can let it be known
I don't hold back I hold my own
I can't be mapped, I can't be cloned
I can't see flat, it ain't my tone
I can't fall back I came too far
Hold myself up and love my scars

Am ascultat (Lost In The Echo) atunci când m-am simțit mai puternică decât oricând, când am acceptat omul care am devenit, mi-am acceptat trecutul, greșelile și am devenit mândră de persoana care sunt acum.

I-am ascultat întotdeauna pe Chester și Linkin Park cu sufletul, nu cu urechile. Cântecele lor au spus cuvinte pe care îmi era frică să le rostesc. Chester a cântat întotdeauna pe ritmul inimii mele și încă am multe de învățat din muzica lui. Pentru că în spatele fiecărei melodii, e o poveste scrisă printre rânduri.

8 comentarii:

  1. Și mie mi-a frânt inima această veste și am tot așteptat să aflu că e doar un zvon. De acum înainte, nu vom mai putea asculta nicio piesă Linkin Park fără a simți că am pierdut o parte din noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca nu o sa se distruga formatia din cauza ca nu mai e Chester. Si totusi nimic nu va mai fi la fel.

      Ștergere
  2. Intamplarile,indiferent de sunt bune sau nu, ne fac mai intelepti.
    Iar anumite melodii ne ajuta sa ne vedem pe noi...suferintele din noi. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare melodie e o poveste scrisa pentru tot cei ce o asculta.

      Ștergere
  3. Mă simt atât de binecuvântată din nou în căsnicia mea după ce doctorul ODUMODU mi-a adus soțul care sa separat de mine pentru un an bun. Am ALENNA după numele din ROMÂNIA. Chiar dacă am guri peste tot corpul meu, nu va fi suficient să-i mulțumesc doctorului ODUMODU pentru ajutorul său asupra vieții mele. Soțul meu sa separat cu mine de un an și am fost în dureri și agonie fără el. Deci, am căutat ajutor peste tot, dar nimic nu a funcționat până când am vrut să spun doctorul ODUMODU. Mi-am explicat situația și mi-a promis că soțul meu se va întoarce la mine în 48 de ore, până când inima mea încă mai bate pentru el. Am crezut în el și mi-a pregătit un soț. I-am sunat pe soțul meu exact când doctorul ODUMODU saicompelld. El a pledat și a spus că are nevoie de mine înapoi și acum trăim fericit din nou pentru ultimele 9 guri. Toți cei de acolo care citesc articolul meu care are nevoie de ajutor ar trebui să-l contacteze ... Emil: drodumodusolutions@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care Dr. Saguru mi-a oferit-o ajutându-mă să-mi recuperez fostul soț cu vraja lui magică și de dragoste. am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și face ca oamenii să fie fericiți în relația lor. i-am explicat situatia mea si apoi caut ajutor, dar spre cea mai mare surpriza mea, el mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu si aici sarbesc acum pentru ca sotul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o mare sărbătoare. Voi continua sa depun marturie pe internet pentru ca Dr.saguru este cu adevarat o adevarata vrajitoare. DACĂ AȚI VĂ RUGĂM AJUTAȚI, DOCTOR SAGURU CONTACT ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.
    1 LOVE SPELL
    2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX
    3 FRUCTE DE FEMEI
    4 PROMOȚIE SPELL
    5 SPELL DE PROTECȚIE
    6 SPELL BUSINESS
    7 SPELL GOOD JOB
    8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună ziua, eu sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson ani de zile, s-a despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am făcut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu și ea mi-a sugerat că ar trebui să contactez mai degrabă o casetă de vrajă care m-ar putea ajuta să arunc o vrajă pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodată în vraja, nu am avut de ales decât să-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja și mi-a spus că nu este nicio problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja și surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am răspuns la apel și tot ce a spus a fost că îi pare atât de rău pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut să mă întorc la el, încât mă iubește atât de mult. Eram atât de fericit și m-am dus la el încât așa am început să trăim din nou fericiți împreună. De atunci, mi-am făcut promisiune că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casă de vrăji reală și puternică care m-a ajutat cu propria mea problemă. e-mail: ogagakunta@gmail.com puteți să-i trimiteți un e-mail dacă aveți nevoie de asistența sa în relația dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdute
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de rupere
    7) Alungă un iubit trecut
    8.) Doriți să vă promovați în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) doriți să vă satisfaceți iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma numesc Kristen Van Weyenberg. Soțul meu m-a lăsat pe mine când aveam 6 luni însărcinată cu fiica noastră în 2016 și s-a mutat cu amanta lui de atunci, nici măcar nu are grijă de noi amândoi. A trebuit să fac 3 schimburi în fiecare zi pentru a-mi plăti facturile și pentru a avea grijă și de fiica mea. Luna trecută am întâlnit un articol online care spunea cum Lordul Zakuza a fost atât de util pentru mulți oameni din restaurarea vieții lor de dragoste distruse. L-am contactat și mi-a spus că îmi va restabili căsătoria în 48 de ore cu puterile sale magice și am crezut în cuvintele sale că soțul meu se va întoarce și „va umbla”, în 48 de ore după ce am contactat Lordul Zakuza, soțul meu a revenit implorând spunând că nu știe ce a venit peste el, că-i pare rău și mi-a promis că nu o să renunțe niciodată eu și fiicei mele din nou, sunt atât de recunoscător pentru el pentru restabilirea căsătoriei mele. WhatsApp acest număr +1 (740) 573-9483 sau trimiteți-l prin e-mail pe (doctorzakuzaspelltemple@hotmail.com) pentru mai multe întrebări dacă aveți nevoie de ajutorul lui.

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!