Badea Bianca. Un produs Blogger.

miercuri, 25 ianuarie 2012

O iarna frumoasa

Toamna e clar ca nu a fost placuta deloc. V-am povestit in Activitati de toamna. Iarna insa s-a dovedit a fi exact contrariul. Tin minte ca acum un an zaceam in suferinta si speram ca nu voi mai trece niciodata prin ce am trecut atunci. Lumea asta nu a incetat sa ma dezamageasca, insa iarna asta parca a sters totul. Amintiri placute au revenit, sperante au reinviat si desi multe lucruri inca imi intuneca privirea, sunt mult mai optimista.

Am avut parte de multe lucruri faine in anotimpul asta. Acum il indragesc mult mai mult. Daca reusesc, o sa le pun in ordine cronologica. Am reusit sa iau permisul chiar inainte de Craciun si asta a fost un cadou extraordinar. Acum am propria mea masinuta, de care promit ca am sa am mare grija:D

Craciunul l-am petrecut impreuna cu minunata mea familie, si nu pentru ca asa se zice, ca e bine sa-ti petreci sarbatorile in familie, ci pentru ca mie chiar imi place. Nu mi-as putea inchipui perioada asta a anului fara oamenii dragi mie. Un lucru e trist, insa. Nu inteleg de ce adultii nu mai sunt invaluiti in spiritul sarbatorilor asa cum erau odata. Imi spunea mami ca n-are niciun chef sa se mai distreze sau sa se simta bine, ca totul e la fel in fiecare an. Da, e la fel. Dar de ce am vrea sa fie diferit? Suntem noi 4, eu, mami, tati si Kyra, impreuna, ne  bucuram unul de compania altuia, jucam remi, gatim, ne uitam la filme, ne apropiem mai mult. De ce sa vreau sa schimb toate lucrurile astea?

Si acum ceva inedit, un lucru pe care ma bucur nespus ca l-am facut: am fost la colindat cu o gasca de 15 persoane, cu care m-am simtit excelent. Nu mai facusem demult lucrul asta asa ca am fost foarte entuziasmata. Am reusit sa strangem tot grupul 28 de milioane in 2 seri. E foarte mult, daca stam sa ne gandim, insa si daca veneam doar cu 5 lei acasa, tot ma mai duceam si in a doua seara. Bineinteles ca au contat si banii, dar ce mi-a placut cel mai mult a fost faptul ca in inima multor oameni, inca nu a murit traditia asta si m-am bucurat nespus. Portocale, covrigi, prajituri, bomboane, vin fiert, cozonac, ciocolata calda, suc - m-am simtit din nou copil.

Chiar daca la mine Mosul a fost putin mai intarziat, cadoul lui a fost meeeega consistent si l-am iertat pentru ca n-a venit la timp:)) Am primit un nou aparat de fotografiat, unul profesional de data asta. Stiti bine ca ma pasioneaza fotografia si o sa va arat in curand ce am realizat cu el. Chiar as vrea sa fac niste cursuri de fotografie la anul :-?

Sa vorbesc un pic si despre petrecerea dintre ani, care, pentru mine, nu a fost cine stie ce. Intr-un local, nu foarte mare, am incaput cu chiu, cu vai vreo 250 de persoane. Caldura mare, aglomeratie si mai mare, tocurile foarte obositoare si muzica extrem de proasta. Aproape toata noaptea am stat pe sarbe, hore si manele. Graoznic.

Putin dupa Anul Nou am fost intr-o mini tabara la munte cu ai mei colegi, unde m-am simtit destul de bine. Am facut multe, multe poze cu noul meu aparat si promit ca am sa vi le arat si voua.

P.S. Blog Power editia 7 a inceput! Tema este "Familia-patria cea mica". Puteti sa va inscrieti printr-un comentariu aici

34 comentarii:

  1. eu am fost cu colinda cu un gruip de 20 si ceva :) dar nu pe bani...
    :)
    insa a fost frumos :)
    ma bucur ca iarna ti-a adus numai reusite sper sa fie asa si in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lavi, mersi la fel:* Si sa stii ca nici noi nu am fost pentru bani:)

      Ștergere
  2. FELICITARI ! AVEM MEREU MOTIVE SA FIM MULTUMITI , DAR DIN PACATE DE MULTE ORI PERMITEM SA NE UMBREASCA CHIPUL SI SUFLETUL CELE CARE ....SUNT TRECATOARE . SA TE BUCURI DE TOT CE AI !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragutz!Nici eu nu concep sa fac sarbatorile fara familie!Iar cand ziceai de remi,filme...parca ma vedeam pe mine cu ai mei! :)
    O iarna in roz! :D
    P.S: La anul merg si eu cu tine la colindat! :D Nu ptr bani,ci ptr bucuria de a vedea zambete! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca mai exista inca multi oameni care mai simt bucuriile sarbatorilor:)

      Ștergere
  4. Heeey!si eu am primit un aparat de fotografiat iarna asta! :))
    si la anu poate(speeeer)primesc si masina ...
    Oricum,ma bucur ca ai avut o iarna frumoasa,si iti doresc sa fie asa si in contnuare >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Hii!Ma bucur sa aud toate astea:)Eu dabea astept sa cresc sa dau de carnet:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-adevar frumoasa zapada asta. As scrie si eu impresii noi despre noul episod alb insa deocamdata sunt ocupat cu evenimentele politice si n-am timpul de relaxare si digerare al unui astfel de moment. Am scris totusi in 2010 ianuarie http://www.baldovin.blogspot.com/2010/01/natura-nu-accepta-ordine.html , si decembrie http://www.baldovin.blogspot.com/2010/12/la-multi-ani.html ,

    2009 decembrie http://www.baldovin.blogspot.com/2009/12/zapada.html

    si 2008 http://www.baldovin.blogspot.com/2008/01/zapada-contra-tehnologie.html

    Sper ca la anul sa pot sa continui traditia si sa mai scriu un articol despre tema asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Lucky you. La mine iarna a avut o parte extrem de buna (girlfriend, gen)... dar si unele mai naspa. Like pulane in cap, drum la sectie, proteste la Universitate(pe care oricum ar fi nu le regret) si alte pulane si drumuri la sectie. Plus gerul asta pe care nu pot sa-l inghit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu pot sa inghit mocirla asta care se formeaza cand ninge :))

      Ștergere
  8. Şi acum e numai bun Paler cu "avem timp pentru toate":)

    RăspundețiȘtergere
  9. mda...la mine sarbatorile din luna lui decembrie au fost placute, daca ar fi durat mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasa descriere a iernii tale!
    Eu nu am fost niciodata la colindat :))

    RăspundețiȘtergere
  11. e frumoasa iarna dar e pacar ca-i asa frig.:(

    RăspundețiȘtergere
  12. frumoa modelul, excelent fotograful:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, dar cred ca pentru postarea cu poze era comentariul asta, nu?:D

      Ștergere

Va ascult!