Badea Bianca. Un produs Blogger.

luni, 25 noiembrie 2013

Moș Crăciun e Dumnezeu


Dragă Moșule,
Ar trebui să să fii un Dumnezeu cu ochi albaștri. Dacă îți las prăjituri, vor compensa pentru păcatele mele?
Și Moșule, probabil în rai ninge și de-asta norii sunt albi. Asta înseamnă că suntem sub o pătură de nea și când ne întindem pe zăpadă ne numim îngeri.

Dragă Moșule,
Am spus că eu încă mai cred în tine și am aflat că și alții o fac, doar că într-un mod mai diferit. Familia de peste stradă și țara de lângă graniță și oamenii din cealaltă parte a pământului - nu suntem atât de diferiți cu excepția faptului că eu cred că zbori într-o sanie trasă de reni și ei zic că umbli din ușă în ușă cu sacul în mână. Mici diferențe, Moșule, ca cea dacă porți o haină roșie sau albă. Toate se regăsesc în Crăciunul în cele mai frumoase povestiri. Vezi, dragul meu moș, Oscar Wilde, Charles Dickens și alți oameni mari au scris despre tine.



Dragă Moșule,
Ochii tăi sunt atât de frumoși! Sunt ochi care strălucesc și râd și radiază fericire și mai ales, sunt ochi care văd totul. Ochii tăi ne văd răi, ne văd buni, ne văd neutri. Pentru că așa suntem noi, oamenii, mai tot timpul. Tu ne spui să alegem binele, Moșule, așa că probabil ești Dumnezeu pentru că și El vrea ca noi să fim buni. Iar noi poate că nu știm exact ce înseamnă bunătatea, dar ne străduim, să știi.

Dragă Moșule,
Lasă-mă să-ți spun un secret. Nu pot să spun că înțeleg ce e în spatele minunilor tale, dar am încredere în tine. Ți-am lăsat prăjiturele din nou și morcovi pentru reni.

Moșul meu iubit,
De Crăciun îmi doresc doar dragoste. Vreau cât mai multă ca să pot să o împart. Vreau dragoste pentru tine, pentru Dumnezeu, pentru vecinii de peste stradă, pentru lumea de dincolo de ocean, pentru toți cei care nu cred în tine sau în Dumnezeu în același fel ca mine (sau în niciun fel), pentru oamenii apropiați mie și mai ales dragoste pentru părinții mei. Pentru ochi albaștri, ochi căprui sau verzi, pentru zăpadă, nori, podoabe, pentru îngeri.

Cu drag,
Eu


4 comentarii:

  1. Un articol foarte deosebit...imi place foarte mult, iar dorinta e superba. Prin intermediul ei ne-ai scos in evidenta care este cel mai importantcadou pe care cineva ar putea sa-l primeasca sau sa-l daruiasca in aceasta perioada :D

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos, sigur vine Moshul la tine!

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!