Badea Bianca. Un produs Blogger.

marți, 26 noiembrie 2013

Pentru asta te iubesc


A fost cândva un băiat care avea toate cuvintele la îndemână, cu toate acele metafore, epitete și zâmbete la un loc. Am fost odată cu el.
- Cum îți trăiești tu viața? m-a întrebat .
Am rămas tăcută, fără expresie, cu o figură ce putea aparține doar unui copil adormit sau în cel mai rău caz unui cadavru. Am crezut că știu răspunsul.
- Trăiesc viața pur și simplu trăind-o. Sunt sociabilă cu oamenii și îi aleg pe cei pe care vreau să-i iubesc. Dimineața stau la lumina soarelui și respir aerul curat și proaspăt. Noapte visez la locuri în care nu am fost niciodată, visez la ochii tăi ochi albaștri iubitori și momente de fericire. Uneori, când lumea devine prea mare pentru mine și sentimentele mele, iau un stilou și încep să trăiesc pe hârtie. Privesc cuvintele cum îmi crează o lume doar pentru mine și mă contopesc cu ea.
- Ești sigură, iubito? pentru prima oară mi-a zis așa. Trăiești trăind și totuși te ascunzi.
Din nou, am rămas tăcută. Am început să am îndoieli.

- Dar asta înseamnă să trăiesc, să apreciez viața, să mă simt în viață. E adevărat, port ochelari de soare ca să-mi ascund sufletul moale de privirile necruțătoare ale oamenilor. Port ochelari de soare ca să nu mă vadă nimeni când plâng. Îi port să mă ascund, dar mă ascund trăind.
Nu s-a lăsat bătut și a continuat cu o voce gravă ca de mormânt:
- Și dacă ai știi că asta va fi ultima ta zi pe pământ ce ai face? Dacă ar fi ultima ta zi pe pământ, cum ai irosi-o?
Am răspuns pentru prima dată convinsă de ceea ce spun:
- Aș ieși afară...
M-a luat în brațe.
- Aș merge afară și aș privi stelele. Poate că unde m-aș duce după ce aș muri nu le voi mai putea vedea. Poate că acolo nu voi mai putea simți iarba sub picioare, nu voi mai putea mirosi copacii, nu voi mai putea cânta împreună cu vântul în timp ce se plimbă printre frunzele verzi. Voi ieși afară și voi trăi în interiorul  meu, alături de tine și de stele. Dar mai înainte de toate te-aș căuta și ți-aș oferi figurina de pe LuxuryGifts.ro drept simbol al dragostei mele. Ți-aș spune că datorită ție am devenit convinsă că trebuie să fiu fericită oricât timp aș mai avea, că atunci când sunt cu tine devin încrezătoare în forțele mele. Ți-aș spune că te iubesc pentru ceea ce sunt eu când sunt în preajma ta.

2 comentarii:

Va ascult!