Badea Bianca. Un produs Blogger.

marți, 31 august 2010

Nu uita


Nu uita ca esti o fiinta deaosebita, ca esti unica.
Nu cauta sa fii ca altii; incearca sa fii tu.
Nu-i asculta pe cei care-ti contesta deciziile.
Mergi pe drumul pe care l-ai ales si nu privi inapoi cu regret.
Nu uita sa-ti asumi riscuri pentru a-ti indeplini visele
Adu-ti aminte ca este mereu timp sa schimbi drumurile in viata.
Acorda-ti timpul necesar pentru a-ti da seama ce vrei cu adevarat.
Nu uita ca din fiecare greseala vei invata lectii importante.
Fii multumit de felul in care esti.
Esti cea mai scumpa fiinta de pe pamant.

1 comentarii:

  1. Am citit de curand Emma si mi-a placut.Mi s-a parut ca nu este cu nimic mai prejos decat celelalte romane ale lui Jane Austin ,din contra le face o concurenta destul de buna.Desigur,gusturile nu se discuta iar parerea mea sincera este sa-ti faci o opinie singura despre ea.Cand o termini sa-mi spui ce crezi despre ea.Iti multumesc si eu ca imi urmaresti blogul.Te pup

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!