Badea Bianca. Un produs Blogger.

luni, 26 septembrie 2011

Cuvintele si tacerea

Cuvintele sunt cele ce ne-au adus impreuna.

Visele sunt ceea ce au dat cuvintelor viata.

Prezentul glorios in romanta noastra - a iesit o legenda din toata povestea asta. Eram inconjurati chiar de mandrie. Mandrie ca inimile noastre, impreuna, vor reusi sa gaseasca orase pierdute in oceane antice. Mandrie ca vor reusi sa stea in fata timpului si sa stramute kilometrii dintre noi. Insa toata mandria noastra a palit in fata realitatii.

O poveste ca a noastra nascuta din tacere, intuneric si distanta e imposibila...
Acum e doar foc in tacerea asta.

Insa nu ne e dor de cuvinte si de zgomot. Suntem multumiti sa ne cocolosim in caldura noastra intima si in miracolul unei atingeri. Si nu e nevoie de explicatii.
Hotarele sentimentelor deja nu mai exista.

Unul cate unul, regatele imaginatiei noastre se naruie. Dar pe noi tot o sa ne gasesti undeva, mergand si visand impreuna, pe nisipuri aurii, in spatele oricarei realitati.

Of all the weapons in your arsenal, silence is your sharpest sword.

15 comentarii:

  1. Frumoasa postarea! :)(si imi place si noua tema a blogului)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahaaa, deci de la cuvinte incepe totul!

    RăspundețiȘtergere
  3. super postare si citatul de la final e minunat :x
    ps: ti-am lasat o mica leapsa daca ai chef :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Danyela, doar titlul e frumos?:))

    Monica, da, asa e, pacat ca uneori tot din cauza cuvintelor se si termina totul...

    Iri, sper doar sa nu uit, ca am o gramada de cu lepse :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ai un stil foarte frumos de a spune lucrurile:)
    Imi place cum scri:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Anekcahapa, multumesc

    Denisa, toti avem un stil propriu :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si ati trait fericiti pana la adanci batraneti;))

    RăspundețiȘtergere
  8. ah.. de cand n-am mai trecut pe aici ... :(

    reusit articol .. imi place.:)

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!