Badea Bianca. Un produs Blogger.

luni, 5 octombrie 2015

Inspirația mea

Sursă foto

Lumea mă întreabă ce mă inspiră. Și tu mă întrebi uneori, așa că o să-ți spun ce vrei să auzi.

Este o fată care nu-i prea isteață, dar e isteață în ceea ce știe și un băiat pierdut dar care știe exact încotro se îndreaptă.
Este mirosul de parfum, de fum, de sex și niște oameni care își ascund inima în toate lucrurile astea.
Este o femeie care a crezut întotdeauna în iubitul ei, dar care va fi din nou dezamăgită.
Este un bărbat bolnav care e fericit totuși alături de soția sa.
Este scriitorul care și-a găsit o nouă muză și imaginea pictorului asupra iubitei lui.
Este poetul a cărei încredere a fost reînoită și căldura cuvintelor lui când compune din nou despre iubire.

Este fata cu inimă rănită care nu știe că e iubită în secret și lacrimile care îi sunt prinse de iubitul misterios.
Este băiatul cu chitară neacordată dar care cântă oricum pe fundalul unui cor.
Sunt oamenii din acel cor ce-și cântă sufletul pe o ploaie ce stă să bată în geam.

Dar dacă vrei să știi adevărul, dragule și ceea ce sufletul meu pierdut nu ar spune vreodată, ai știi ca inspirația mea este un set de visuri mărețe ale unei inimi niciodată vindecată pe deplin.

6 comentarii:

Va ascult!