Badea Bianca. Un produs Blogger.

duminică, 12 mai 2013

Așa cum sunt


Sunt un vulcan,
sunt un uragan,
sunt un amalgam de violență frumoasă,
un pumn de cenușă vulcanică aruncată în aer.

Sunt toate vocile lumii adunate,
un țipăt, o șoaptă, un oftat.
Sunt frumusețea pământului,
un foc sălbatic divin prin distrugerea lui.

Sunt puternică.
Sunt mai puternică decât greutatea pe care o port pe umeri.
Sunt mai puternică decât goliciunea din pieptul meu.

Sunt mai puternica decât toate lucrurile care îndrăznesc să-mi stea în cale.

Voi trece peste orice obstacol:
orice regret, dorință, nesiguranță,
orice greșeală, eșec, ratare
și voi deveni mai bună.

Sunt de neoprit, sunt imbatabilă, sunt eu.
Fiecare încercare - o oportunitate,
Fiecare căzătură - o lecție.
Pentru că sunt și voi fi o femeie puternică.

Și pentru că persoanele dragi mă iubesc așa cum sunt.

20 comentarii:

  1. Aşa, Bianca, aşa! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti doresc sa ramai asa mereu, sa ai viata frumoasa si senina, sa nu te impiedici de nimic! Frumos ai scris!

    RăspundețiȘtergere
  3. cel mai bine e sa fii tu insuti ...asa este cel mai bine indiferent de persoana de langa tine ....sa nu te schimbi niciodata ...






    app ma poti ajuta si pe mine cu o micuta reclama ...pt blogul meu ..vreau sa am si eu ceva comentarii..ca sincer asa scriu si nu citeste mai nimeni si ma simt singur pe blogosfera.. :|

    RăspundețiȘtergere
  4. asta daca doresti ..daca nu , nu este nici o problema :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti puternica!
    Si scri foarte frumos!:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Si te simti bine, right? :)
    Asa si trebuie, indiferent de cum esti.

    RăspundețiȘtergere
  7. O descriere frumoasa a unei femei care poate sa depaseasca orice obstacol, atata timp cat isi propune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca orice femeie poate face asta. Iar daca are si un sprijin langa ea e si mai minunat.

      Ștergere
    2. Colindam pe blogul tau, am recitit postarea si nu imi aminteam daca ti-am spus ceva sau nu. Pentru ca am mai trecut o data o sa iti mai spun o data ca mi=a placut. Iti diresc sa treci ca un vulcan prin sesiune, sa erupi de stiinta si sa fii puternica cat sa duci toate notele de 10 care ti se vor da!

      Ștergere
    3. Da, da, as vreau eu atat de multe note de 10 :)) Multumesc pentru urari! Si multumesc de asemenea ca ai citit franturi din blogul meu.

      Ștergere

Va ascult!