Badea Bianca. Un produs Blogger.

sâmbătă, 29 martie 2014

Cuvintele unei mari actrițe

Sursă foto
Privesc de la balconul hotelului NH o imagine scăldată într-un soare de dimineață atât de blând, încât o liniște mormântală îmi cuprinde ființa. Deși ar trebui să fiu agitată, căci întreaga sală a fost rezervată doar pentru mine și una dintre cele mai importante personalități din toate timpurile, întreaga atmosferă mă relaxează total.
Marilyn Monroe va fi în această dimineață intervievată de mine, și i-am pregătit câteva întrebări la care abia aștept să primesc răspunsul. 
Nu este primul interviul pe care o vedetă mi-l acordă, iar eu le propun de fiecare dată NH Hotels ca fiind cea mai potrivită locație pentru o asemenea întâlnire. Aici http://www.nh-hotels.com/ puteți arunca un ochi și vă veți da imediat seama de ce aceasta este locația mea preferată. Vă voi lămuri și eu chiar în interviul de mai jos:
****
Sursă foto
Mă bucur să te văd, Marilyn. Îți mulțumesc, în primul rând, că ai acceptat să-mi răspunzi la câteva întrebări. Ești la fel de frumoasă ca întotdeauna, ceea ce mă duce la prima curiozitate. Cum reușești să te menții în formă mereu?

Și eu îți mulțumesc pentru invitație, e o plăcere să vorbesc cu tine. Și să-ți răspund la întrebare, adevărul este că înainte eram foarte obosită, draga mea. Să-ți povestesc un pic din ceea ce consider eu a fi istoria mea. Întotdeauna media m-a convins că a fi femeie înseamnă să fii slabă, și totuși cu forme. Trebuia să am un păr frumos care întotdeauna să arate bine, indiferent ce s-ar fi întâmplat, trebuia ca fața mea să fie curată ca lacrima și Doamne ferește dacă se ivea vreun coș pe undeva.  Trebuia să fiu sexy și practic, pentru ei trebuia să fiu perfectă. Ceea ce nimeni nu știa este că perfecțiunea nu există. Nici nu mai știu câte nopți am pierdut uitându-mă în oglindă la propria mea reflexie, plângând pentru că eram nimic mai mult decât ceea ce ar fi trebuit să fiu.

Îmi pare rău să aud toate astea. E adevărat că mulți oameni consideră că dacă nu arăți cum trebuie, nu ai șanse să devii sau să rămâi un artist de top. Cum ai reușit să depășești această etapă?

Media e convingătoare, puternică, mortală. Probabil nici măcar nu am fost singura în această situație. Din fericire, eu am înțeles repede către ce mă îndreptam. Ideea este că ar trebui pur și simplu să acceptăm cine suntem și cum arătăm. Cui îi pasă dacă azi ai mâncat ce ți-a plăcut și ai făcut puțină burtică? Nu ar trebui să conteze cum mergi, în ce pantofi ești încălțată sau dacă rochia ta e de firmă sau nu. Gândește-te o secundă, ce e mai rău: să fii ceea ce ești sau să pretinzi a fi ceea ce nu ești? Lucrul cel mai important în viață este sănătatea.

Sunt întru totul de acord cu tine. Acesta este și motivul pentru care am ales Hotel NH Bucharest ca locație pentru discuția noastră de azi. Îmi place să mănânc sănătos, la fel și ție, mai mult ca sigur. Mi-am permis să comand pentru amândouă un breakfast AntiOx, cum numai aici se găsește, căci am citit de curând că face parte din meniul tău zilnic.
Sursă foto
Ai făcut o alegere cum nu se putea mai bună și mai delicioasă. Ziceam mai sus că sănătatea a devenit mult mai însemnată pentru mine decât modul în care arăt. Știi și tu că mic dejunul este cea mai importantă masă a zilei, așa cu eu am ales să-mi încep ziua cu o masă bogată în antioxidanți. Înainte să fac dușul de dimineață, îmi încălzesc o cană cu lapte de soia, îmi prepar un iaurt organic din fructe exotice și le savurez în timp ce mă îmbrac. Mai mănânc și un măr și sunt sigură că orice medic ar prescrie acest mic dejun unei femei care muncește și este pe fugă tot timpul.

În această dimineață se pare că bucătarii de la NH Hotels s-au întrecut pe ei înșiși cu această minunăție de mic dejun, exact cum îți place ție. Și o ultimă întrebare permite-mi să îți adresez. Cum te-ai simțit în România?

Din păcate nu am reușit să ies de prea multe ori, dar toate facilitățile hotelului au fost incredibile, mai ales bufetul pentru micul dejun. Trebuie să-ți spun că aseară am avut parte de cel mai bun masaj pe care l-am primit vreodată. Să nu mai zic și de această sală de întâlniri pe care au pregătit-o pentru noi. Cu tine și cu întreaga atmosferă creată de NH Hotels m-am simțit în largul meu și cu siguranță voi mai vizita România.

Îți mulțumesc din nou pentru că ai împărtășit cu mine câteva din gândurile tale și îți doresc să ai întotdeauna un stil de viață la fel de sănătos, căci cu siguranța acesta este și secretul frumuseții pe care și-l doresc toți de la tine.
**** 
Sâni mari, fund mare, mare lucru. Nu pot fi şi altceva? - Marilyn Monroe

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2014

2 comentarii:

  1. Maaamaaaa, ce alegere superba ai facut!!!
    Cum de nu mi-a trecut prin minte?! :)))
    Super interviul, te felicit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut o revelatie dupa o zi intreaga de creier incins :))
      Multumesc, dar nu se compara totusi cu al tau. Eu te felicit pe tine :*

      Ștergere

Va ascult!