Badea Bianca. Un produs Blogger.

vineri, 28 martie 2014

Tableta m-a salvat

Sunt acum într-o perioadă în care sentimentele îmi sunt extrem de încărcate. Vreau să trec direct la subiect, căci simt că dacă o să mă lungesc mult cu introducerea nu o să mă ajute cu nimic. Nu am mai fost acasă de aproape o lună și probabil că nici următoarea lună nu o să pot ajunge. Am prostul obicei de a-mi lăsa toate lucrurile pe ultima sută de metri, iar ăsta e unul din acele momente.

Mi-e dor de ai mei, mi-e dor de Kyra, mi-e dor până și de stelele de pe cerul de acasă. Când sunt în București parcă mă aflu într-o galaxie în care stelele au dispărut cu totul. Nu știu dacă vă puteți imagina măcar cum arată cerul în acea zonă fără prea multe mașini, lângă pădure, într-un aer extrem de curat. E incredibil! Nu are cum să nu-mi fie dor de toate astea.

Am trecut azi în drum spre facultate pe lângă centrul Azerty, așa că mi-am amintit că de curând am văzut pe net niște oferte incredibile la tablete. Eram într-una din aceste zile de care vorbeam mai sus, zile mistuite de dorul de casă combinate cu plăcerea unor cursuri îngrozitoare la Poli. Atunci mi-a venit o idee de care acum sunt foarte încântată. Am intrat aici și m-am hotărât că trebuie să-mi cumpăr o tabletă. Ce legătură are asta cu problema care mă mistuia pe mine? Foarte simplu! Este cadoul perfect pentru familia mea, și când spun familie, sunt inclusă și eu. Am de gând să le-o dăruiesc alor mei, dar beneficiul va fi mai mult al meu doarece voi putea de acum încolo să îi văd prin camera web. Ei pot să mă vadă pe mine oricând vor, căci am web-ul de la laptop, dar din păcate calculatorul vechi de acasă nu are așa ceva deci mie îmi e imposibil să îmi alin dorul chiar și puțin.



Acum că prima decizie a fost luată, urmează alta. Ce tabletă să îmi iau? Îmi trebuie ceva cu o cameră frontală suficient de performantă, căci îmi doresc să pot vedea chiar și stelele care mi-au vegheat nopțile atâția ani cât am stat acolo. Am căutat pe mai multe site-uri, dar toate cele de 2.0MP erau destul de scumpe. Noroc cu Azerty, căci acolo am găsit una la un preț mai mult decât decent pentru toate minunățiile cu care era dotată. În plus, toate produsele au o garanție suficient de lungă, ceea ce căutam în mod expres. De ce? Pentru că la vară voi pleca în America pentru patru luni și vreau să fiu convinsă că orice s-ar întâmpla cu tableta, va putea fi oricând reparată.

Atunci când voi pleca, le voi lăsa părinților mei laptopul, iar eu voi lua tableta. Gândiți-vă doar prin ce aș trece dacă m-aș căra jumătate de glob cu un laptop de două kilograme și jumătate. M-ar distruge de spate! Cu o tabletă totul ar fi mult mai ușor. E suficient de mică pentru a încăpea în bagaj și pe lângă asta, aș putea lucra de oriunde.
Când mă gândesc că o să ajung nu doar într-o țară îndepărtată, ci pe un alt continent, mi se face chiar teamă că o să mă rătăcesc, mai ales având în vedere faptul că eu sunt mai rătutită. Telefonul meu abia se mișcă, așa că mă voi încrede în tabletă, căci poate fi folosită și ca GPS. Pentru cineva nu așa descurcăreț ca mine, sigur acesta e unul din principalele avantaje.

Oricât de mult aș urî eu faptul că suntem invadați de tehnologie, nu pot să nu recunosc că fără ea zilele noastre nu ar fi la fel de plăcute. Pe lângă plăcerea navigării pe internet, se găsesc atât de multe motive pentru care o tabletă e mai mult decât bine venită în viața mea. Utilitatea ei nu o pot pune la îndoială, căci cu siguranță nu mă voi mai putea despărți de ea. Cu ajutorul ei voi comunica în timp real cu familia mea de oriunde în lume iar pentru asta sunt cea mai recunoscătoare!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014

7 comentarii:

  1. Ce frumos! Acum chiar vei putea ține mult mai ușor legătura cu părinții tăi. Se vede că îi iubești foarte mult. :)
    Eu nu am tabletă și nu m-a tentat niciodată, nu îmi trebuie. Înainte îmi doream mult un Kindle, dar acum mi-a mai trecut. Cred că tot la varianta clasică voi rămâne în ceea ce privește cărțile. :D
    O seară frumoasă, cu un cer înstelat! ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi doresc foarte mult sa ii vad cat mai des pentru ca da, ii iubesc foarte mult.
      Poate nu iti trebuie acum nici tableta si nici ebook-ul, dar trebuie sa ramai deschisa pe viitoar, caci nu se stie cum o sa ti se schimbe parerile.
      O dimineata frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  2. Ce frumos e sa ai o asemenea legatura cu parintii tai, e ceva la care eu doar visez.

    Si la tableta tot visez :)) si la America tot visez :))

    Hai sa facem schimb de viata vrei?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai spune asta, Lavinia! Tocmai tu dintre toate persoanele sa nu te bucuri de viata pe care o ai? Ai o viata intreaga sa vizitezi America, sa-ti cumperi tableta si sa consolidezi legaturile cu parintii tai.
      Stii bine ca Dumnezeu te va ajuta!

      Ștergere
    2. Asta a sunat dur :D :)). Ba da , ma bucur, sunt fericita, doar am si eu dorinte si regrete... da, sper sa fie asa legat de America si de parintii mei, se cam rezolva. Ai dreptate.

      >:D<

      Ștergere
  3. Ei vezi?! Daca nu le oferi o tableta, oricum le vei lasa laptopul, deci tot ii vei face fericiti! :*
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru la vara cand voi fi in America. Dar pana atunci?:(

      Ștergere

Va ascult!