Badea Bianca. Un produs Blogger.

luni, 31 martie 2014

Schimbarea începe cu regenerarea părului

L-am visat azi-noapte. Era lângă mine pe balconul hotelului pe o insulă exotică undeva, departe. Silueta lui mi se înfățișa dreaptă și zveltă, iar părul lung și strălucitor îi flutura în bătaia vântului. Întotdeauna i-am invidiat finețea părului pe care și-o păstra folosind produse de la Gerovital Plant tratament. Deși eu eram partea feminină a relației, el avea grijă de înfățișarea lui mai mult decât mine.
Mi-era teamă că voi spune ceva ce nu ar trebui și totuși el m-ar iubi la fel. Îmi dăruia un zâmbet datorită căruia inima mea se topea instant. Mi-a cerut un sărut de bună dimineața și mă rugam să nu-mi simtă emoția pe buze. Era atât de dulce! Mi-a preparat micul dejun și apoi am intrat în baie. Îmi spăla părul pentru mine cu un șampon de la Farmec, ajutându-l să capete aceeași frumusețe ca a lui. Degetele lui îmi masau pielea capului lent și cu grijă, temându-se parcă să nu mă rănească. Simțeam că trăiesc un basm.



Probabil sună clișeic dar... atunci m-am trezit. El nu era lângă mine iar patul era gol. Trăisem o aventură de o noapte într-un trecut ce încă mă bântuia. În fiecare noapte îl credeam în camera mea mângâindu-mi părul, oricât de urât ar fi fost el. Lumina zilei îi alunga fantasma iar eu rămâneam doar cu parfumul lui învăluindu-mă.

Trecuseră câteva luni cu mine trăind în această letargie ce se instalase în mine de când el plecase. Era început de primăvară, exact ca acum, doar că atunci inima mea era mai grea decât orice aș fi putut compara. Mă încumetasem să-mi scot trupul uscat și fără sevă la mângâierea razelor de soare ce nu putea fi totuși un înlocuitor al mâinilor lui. Încercam să-mi las mâhnirea să zboare printre florile roz ale pomilor înfloriți dar puternicul parfum al începutului de aprilie era învins de o altă mireasmă cunoscută mie prea bine: a lui.
Era la câțiva metri în fața, mâna lui mângâind acum alt păr, simțind altă piele, iubind altă femeie. Am crezut atunci că întreg corpul meu se va prăbuși, dar am reușit să rămân în picioare printr-un miracol. A fost un palm face incredibil care m-a trezit din nou la viață. Nu mai puteam să rămân așa, simțeam că îmi trebuie  schimbare.

Am început cu un șampon pentru regenerarea părului care a redat vitalitatea podoabei mele capilare. A fost primul pas către o metamorfoză a mea într-o femeie pe care el avea să regrete că a pierdut-o. Nici nu trecuse o săptămână și deja datorită îmbunătățirii aspectului părului meu, eu mă simțeam mai puternică și speram că voi fi capabilă să-mi depășesc tristețea. 
Mi-am prins curaj și am început să ies din nou, să frecventez locurile care o dată îmi plăceau, să am din nou o viață socială și surprinzător, chiar am flirtat de câteva ori. Nu mai eram femeia ștearsă ce devenisem în timpul relației cu el, căci privirile bărbaților către mine spuneau totul. 
Stau totuși și mă gândesc că poate e și vina mea pentru că și-a pierdut interesul față de mine. Aveam atenția, poate chiar iubirea lui și credeam că nu mai îmi trebui nimic altceva. Am început să mă neglijez, deși el niciodată nu ieșea din casă fără să se uite de două ori în oglindă. 
După ce am văzut rezultatele uimitoare pe care le avea acest șampon asupra mea, mi-am achiziționat un întreg kit de tratament pentru regenerarea părului.
Acum nu doar că firele mele erau mai proaspete și strălucitoare, dar circulația mea la nivel capilar s-a îmbunătățit, secreția glandelor sebacee s-a normalizat iar creșterea sănătoasă a firelor de păr a fost stimulată. Toate astea se potriveau perfect cu noul stil de viață pe care îl adoptasem iar eu eram foarte mândră de forfota ce se creea în jurul meu atunci când îmi făceam undeva apariția având părul liber lăsat pe spate. Se observa frumusețea cu ochiul liber iar el a fost printre primii cărora le-am atras atenția.
La evenimentul care ne-am aflat în acea seară arătam incredibil! L-am simțit sorbindu-mă din priviri câteva ore, iar la final, fără să mai reziste, l-am văzut îndreptându-se spre mine. Am așteptat suficient de mult cât să se apropie îndeajuns spre mine, l-am privit pătrunzător în ochi, iar când a vrut să-mi adreseze primele cuvinte, m-am întors cu spatele la el, părul meu fluturând, atingând-i tenul cândva atât de adorat de mine.


Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2014

4 comentarii:

Va ascult!