Badea Bianca. Un produs Blogger.

duminică, 16 martie 2014

Prietenul siluetei mele

Eram extraordinar de frustrată în trecut datorită greutății mele. Vedeam în supermarket o revistă în care o vedetă era blamată că o actriță se înfometa pentru a slabi și chiar lângă, o altă revistă în care declarau cu umor - ziceau ei - că o altă actriță s-a îngrășat ca un porcușor. Glumele nesărate la adresa persoanelor grase (și nu, nu vreau să folosesc alt cuvânt pentru a înfrumuseța situația) sunt extrem de dese. Mass-media abundă în reclame cu femei în poze înainte și după (în care arată ca un schelet acoperit cu piele).
Încercasem la vremea aceea toate dietele și pastilele posibile și nimic nu dăduse rezultate asupra corpului meu care era mult prea încăpățânat să mă asculte.

Când l-am cunoscut pe el eram atât de descumpănită încât intrasem în depresie. A fost singurul care a reușit să mă aducă cu picioarele pe pământ spunându-mi câteva cuvinte simple, dar care pentru mine au contat enorm:


Pot să spun că mi-a salvat chiar viața. Mă consideram deplorabilă. Știam că așa cum clasele economice superioare, de mijloc și muncitoare începuseră să se împartă doar în bogați și săraci, așa și categoriile de greutate se dezintegraseră în grași pămpălăi și schilozi anorexici. Bineînțeles că eu eram din prima categorie când a venit el și m-a sustras rapid de acolo. 
Mă iubea și eu îl iubeam la rândul meu atât de mult încât am decis să fac tot posibilul pentru a-l face mândru de mine. Știam că nu și-ar fi dorit să fac nicio schimbare pentru el, dar în același timp știam și că nu s-ar fi supărat dacă ar fi avut lângă el o femeie pentru care să-l invidieze toți bărbații. Atunci am găsit soluția care m-a ajutat să devin ceea ce îmi propusesem: suplimentul alimentar LemoSilhouette

Bărbații și femeile care au doar o mică problemă cu greutatea petrec mult mai mult timp decât ar fi necesar gândindu-se la acest aspect, iar oameni cum eram eu cu adevărate probleme de greutate sunt tratați ca niște cetățeni dintr-o clasă inferioară. Eu am scăpat de acest lucru datorită acestui ingredient principal din noul meu tratament, lămâia verde

E foarte greu să pierzi kilogramele în plus atunci când te-ai pricopsit cu ele. Pentru o persoană excesiv de grasă este greu de suportat și insistența cu care se holbează lumea la ea în sala de gimnastică. Din fericire, acest supliment m-a scutit de chinul exercițiilor fizice istovitoare, dar și de privirile nesimțite ale persoanelor din jur. Un singur comprimat pe zi era suficient pentru a da knockout țesutului adipos ce îmi făcuse probleme o viață întreagă.

Ideea de a trata oamenii supraponderali cu dispreț din cauza convingerii că este doar vina lor este prostească. Și scuzați-mă, dar nu am de gând să fiu diplomată în acest subiect. Din propria mea experiență și din cea a persoanelor apropiate, e mult mai probabil ca oamenii să fie nepoliticoși cu persoanele grase. Sunt mult mai puține șanse pentru o femeie cu kilograme în plus să îi fie ușa deschisă de către un bărbat. E o diferență enormă în felul în care oamenii slabi și oamenii grași sunt tratați iar lucrul ăsta e complet nedrept.

Sursă foto
 Cum s-a îngrășat o persoană e un lucru complet irelevant, deși mulți au luat în greutate din cauza unor boli, sarcini, depresii sau schimbări în metabolism. Ce este important aici, este de fapt cum slăbim. Lămâia verde din LemoSilhouette oferă unul dintre cele mai sănătoase moduri de a scăpa de kilogramele nedorite. Pe lângă conținutul bogat în acid citric ce elimină complet grăsimile din organismul nostru, conține și multe vitamine ce ajută la îmbunătățirea vederii, prevenirea constipației, întărirea oaselor și scăderea colesterolului.
Ajunsesem să-mi port durerea ca pe o armură, căci așa nimeni nu mă mai putea răni. Știam că într-un final toți vom ajunge hrană pentru viermi - doar că ai mei nu vor muri niciodată de foame.
Mă obișnuisem cum insultele și cu părerile proaste ale celorlalți despre mine. A fost un șoc când l-am întâlnit pe el, care era complet diferit de alte cunoștințe. Dar faptul că l-am cunoscut pe el a fost ca un amortizor pentru tot ce avea să se întâmple în viitor. În șase săptămâni am devenit o persoană cu greutate normală pentru vârsta și înălțimea mea. Pe lângă lămâia verde, alte ingrediente precum portocalul amărui, ananasul, aloe vera, guarana și l'arginiana m-au ajutat să am o talie pe care acum iubitul meu o poate cuprinde în brațe fără nicio problemă.

Acest articol a fost scris pentru proba 7 de la Spring SuperBlog2014

2 comentarii:

  1. In general, oamenii sunt fara bun simt. Trateaza urat persoanele plinute iar de obezi isi bat joc in cele mai josnice moduri. Nu se gandesc ca la un moment dat ar putea fi chiar ei pusi in situatia respectiva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara bun simt e putin spus. Unii sunt chiar nesimtiti, din pacate. Si mai rau este ca sunt si persoane sensibile care chiar sunt ranite de atitudinea lor.

      Ștergere

Va ascult!