Badea Bianca. Un produs Blogger.

luni, 3 martie 2014

O vedetă în frigider


*Povestea acestui videoclip o puteți citi mai jos*


Mi s-a terminat vacanța. Am ajuns din nou la cămin, unde mă trezesc în fiecare dimineață la șapte, trag de mine să mă ridic din pat și să mă pregătesc de cursuri. Știu că sunt oameni care fac asta de ani de zile, fără să-și permită poate nici în weekenduri să se odihnească. Nu vă gândiți că eu fac parte din ei, eu-s dintre ăia leneși pentru care somnu-i sfânt și trezirea un blestem.
Și azi, ca-n fiecare dimineață. Sună alarma; îmi târăsc picioarele împiedicate până pe hol, în fața frigiderului, deschid ușa, mă scarpin de două ori în cap gândindu-mă cu ce să-mi încep ziua. Mă orbesc luminile de la frigiderul ăsta vechi de nșpe mii de ani, dar ceva reușeste să-mi atragă atenția.



Străbătuse un drum de vreo 200 de kilometri în geanta cu pachetul trimis de mama (nu-s în stare să-mi gătesc eu singură), stătuse o noapte în întunericul frigiderului, dar acum a venit timpul ca o lumină puternică să se se coboare asupra lui... lumina frigiderului. Atunci nu doar eu l-am observat, ci întreaga populație locatară a acelui habitat răcoros (statistic vorbind, formată din membrii a trei regiuni diferite). Un rotund cașcaval pe care scria cu litere frumos colorate Delaco.
La vederea lui, roșiile transilvănene ale colegei din patul de deasupra s-au emoționat, apa din inima munților Brașovului s-a învolburat, dulceața preparată de bunica moldoveancă a colegei de lângă a tresărit, iar pătrunjelul din grădina mea de olteancă afurisită a început să danseze de bucurie. Toți s-au strâns în jurul noii apariții de pe raftul al doilea din frigiderul meu din camera 306, de la etajul al treilea al unui oarecare cămin (asta în caz că vor și alții să cunoască vedeta ce tulbură emoțiile atâtor suflete). Castraveți, ceapă, mere și fel de fel de mirodenii au venit din întreaga țară să dea mâna cu oaspetele meu. Eram uimită, căci eram singura care nu știa de popularitatea acestui maestru în ale brânzeturilor.

La un moment dat, s-au așezat turcește în jurul lui și o măslină l-a întrebat care este secretul lui. Atunci minunatul cașcaval a grăit: Sunt multe de spus despre mine. Nici nu vă închipuiți câte povești se pot ascunde în spatele unei feliuțe de brânză, câți oameni fericiți există atunci când gustă nu doar din semenii mei, ci din toate brânzeturile Delaco. O masă îmbelșugată, au spus toți cei care au încercat, există doar atunci când alături de voi toți, ne aflăm și noi, să dăm prospețime și aromă gustului vostru.

Cuvintele lui aveau ceva magic. Voiam atât de tare să-și continue povestea, dar alarma ceasului amânat cu 10 minute mi-a zbârnâit iar în urechi. Trebuia să mă tirez cât mai repede la facultate, așa că am înșfăcat cașcavalul, am tăiat 2 feliuțe pentru două sendvisuri (pachețel pentru mine și al meu) și am ieșit spre școală.
De azi cu siguranță voi deveni fan brânză Delaco.

Acest articol este pentru prima proba din Spring SuperBlog2014

14 comentarii:

  1. Esti una dintre putinele persoane care stiu ca in borcanul din frigider se afla dulceata, nu zacusca! Thanks God! :)) Deja devenise o problema ca aproape nu era nici macar un blogger care sa fi vazut reclama originala... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cautat reclama dar oricum nici nu mi trecea prin cap ca aia e zacusca:)))

      Ștergere

  2. Credeam ca sunt singura care se trezeste greu si pt care somnul e sfant :)). Ce sa zic, ador cascavalul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ales cel de la Delaco :))
      Cred ca toti am vrea sa avem timp sa dormim mai mult dar unii au mai multa vointa :D

      Ștergere
  3. alt blog pe care mi se face poftă... am să mor până la sfârșit.. încă o astfel de probă și îmi iau loc de veci :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine te-am regasit, in primul rand iti urez mult succes, ai facut un clip tare dragut, la fel si articolul.
    Cat despre borcan, eu nici acum nu sunt convinsa ca e dulceata, dulceata e cu pulpa mai mare, acolo arata a gem sau a zacusca. :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am regasit, Alina! Mult succes si tie!
      Sa fiu sincera...nici nu stiam ca dulceata si gem inseamna doua lucruri diferite :)))

      Ștergere
    2. Da, sunt diferite, gemul e sub forma de pasta, dulceata are si pulpa intreaga. :))
      Filosofie mare! :))

      Ștergere
    3. Se vede ca nu stiu sa gatesc:))

      Ștergere
  5. Minunata postarea.
    Te astept cu drag si pe la mine. :* :* :*

    RăspundețiȘtergere

Va ascult!